Wanneer je niet zonder Twitter kan.
Wanneer je door Twitter andere zaken vergeet, uitstelt of zelfs helemaal niet meer doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er elke dag achter moet, en dan ook nog eens uren Twittert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je om de minuut zit te twitteren.
Als je de hele tijd je mobiel i je hand houd op de twitter pagina zodat je geen teert mist
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jouw partner/huisgenoten van je vervreemden......!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wanneer je leven uit balans raakt door het twitteren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je bent verslaafd...
wanneer je alleen maar twittert, en niks anders meer wil en kan doen.. wanneer je alles opzij zet voor twitter..
en wanneer je er vragen over gaat stellen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent verslaafd aan twitter als:

- Je vaker twittert dan 10 keer per uur

- Je vaker twittert dan 50 keer per uur

- Je doet op twitter alsof je gewoon thuis bent en niet op een conferantie

- Je niet meer op Facebook, Hyves, Netlog of MySpace durft te kijken omdat je je schuldig voelt dat je ze verwaarloosd heb

- Je de computer aanzet en eerder twitter aanzet als dat je je mail bekijkt.

- Je de zoekfunctie op twitter vaker gebruikt als Google

- Je wel eens op of achter het stuur heb getwitterd

- Je iets schrijft om later te kunnen twitteren omdat je je mobiel of computer niet bij de hand hebt

- Je complexe handelingen uitvoert met 1 hand, terwijl je met de andere hand twittert.

- Je merkt dat je alles wat je schrijft, van teksten op wenskaarten tot belastingformulieren, maximaal 140 tekens in beslag neemt.

- Je boos word en vraagt wat je verkeerd doet als je volgers afnemen

- Je word gevolgd door een beroemde twitteraar

- Je op het moment waarop je dat merkte , je hoogtepunt van het jaar was.

- Je je beperkt tot 120 tekens, zodat je eerder geretweet word

- Je dagelijks meer woorden twittert als dat je hard op zegt

- Twitteren het eerste is wat je doet als je op staat en het laatste voordat je naar bed gaat

- Je een maaltijd laat aanbranden of een bad laat overstromen omdat je aan het twitteren was

- Je een ernstig ongeluk eerder twitterde als dat je de alarmlijn belde

- Voordurend op 'pagina vernieuwen' klikt als je op een website kijkt

- Je ergert aan de slechte nettiquette van nieuwe twitteraars

- Vaker naar het profiel van je vriend of vriendin kijkt dan naar henzelf

- Je in de lijst tweetwasters.com staat

- Je op twitter kijkt als je 's nachts naar de wc bent geweest

- Je meer dan 1 twitteraccount hebt

Dan kun je zeggen over je zelf dat je VERSLAAFD bent aan twitter!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verslaving is een toestand waarin een persoon fysiek en/of mentaal van een gewoonte of stof afhankelijk is, zodanig dat hij/zij deze gewoonte of stof niet, of heel moeilijk los kan laten. Het gedrag van de persoon is voornamelijk gericht op het verkrijgen en innemen van het middel, of het handelen naar de gewoonte, ten koste van de meeste andere activiteiten. Als het lichaam deze stof of gewoonte dan moet loslaten kunnen er ernstige ontwenningsverschijnselen optreden bij deze persoon.

Dus als je niet meer zonder Twitter kunt, zelf tijdens je vakantie op zoek bent naar een computer om te kunnen Twitteren. 's Nachts doortwittert en alles verwaarloost. En als je chagrijnig wordt en onhandelbaar als je (even) niet kunt Twitteren doordat de computer kapot is of iets dergelijks. Dan ben je verslaafd.