Welk raar gevoel?

Iedereen voelt wat anders. Maar er gebeurt ook van alles in je lichaam. Hormonen die opspelen, je eierstokken die een eitje klaar hebben gemaakt en vervolgens door de eileider afgevoerd wordt naar de baarmoeder.

Nesteling van het eitje. Er komt meer bloed in je baarmoeder. Dit alles zorgt voor 'onrust' in je onderlichaam.

Door dit alles kun je van alles voelen. Pijn in de buik en onderrug, met uitstraling naar je benen. Hoofdpijn en een shit humeur. OOk wel PMS genaamd.

Zelf gebruik ik al een tijdje omega 3,6,9 en dat bevalt prima moet ik zeggen. Minder pijn, geen ziek gevoel meer en geen wisselende stemmingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit komt doordat de baarmoeder wand samentrekt om het baarmoederslijmvlies af te voeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook psychologisch kun je een raar gevoel krijgen. Je lichaam ervaart misschien zoiets van: jeetje, wéér niet gelukt.