Waarom zie ik in documantaires over dieren altijd meeuwen op de achergrond maar zijn er voor zover ik weet geen docu's over deze vogels gemaakt?

ik vind het prachtige vogels

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Er is een mooie film/docu gemaakt over de meeuw, door Jonathan Livingston, met fantastische muziek van Neil Diamond. Zeker de moeite van het kijken waard.

Toegevoegd na 1 uur:
Het is geschreven door Richard Bach en geregisseerd door Hall Bartlett.
De film is o.a. te koop bij Bol.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goeie tip. Maar de film is niet van Jonathan Livingston, hij heet 'Jonathan Livingston Seagull'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is toch een boek cq hoorspel die heb ik bijde wel maar
als film nooit van gehoord
ik ben verbaasd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry MisterWrite, je hebt gelijk. Heb het antwoord al aangepast :)

Andere antwoorden (1)

En boengenoemde documentaire is niet de enige waarin de meeuw een hoofdrol speelt.

http://www.sportgeschiedenis.nl/2010/09/01/documentaire-over-de-meeuw-van-eddy-treijtel.aspx