Wat is een leuk cadeau voor een 2 jarig kind (meisje). Tot 100 euro.

Toegevoegd na 4 uur:
Voor al die mensen die commentaar hebben op het bedrag. Wij doen juist met veel mensen geld bij elkaar om iets zinnigs te geven en om te voorkomen dat ze straks omkomt in ontzettend veel (pruts)speelgoed. Jullie weten niet eens de reden waarom we wat willen geven. Dus geen a.u.b. antwoord op mijn vraag en lever niet direct commentaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
25 euro is genoeg hoor, die 75 kun je beter apart houden voor haar studie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in zijn spaarpotje doen.100 euro voor een cadeau voor een kind van 2 is toch helemaal niet nodig?

Het beste antwoord

juist heel goed dat jullie gezamenlijk iets willen geven zo voor kom je al die kleine frutsels waar je er al genoeg van krijgt..
misschien voor de winter alvast een goede houten slee met een goed zitje erop?of een stevig houten loopfiets, of een stevige houten kar om achter te lopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

loopfietsje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk idee, maar die heeft ze al.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een RODY dat is een skippybal in de vorm van een paardje...
poppenhuis...
poppenwagen met pop erin...
poppenbadje ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waskrijtjes en een groot blok tekenpapier. Hou je nog 98 euro over ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor dát geld, een spaarrekening.
jc54
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed idee vooral in combinatie met het antwoord van de vorige GVer....
100 euro?! Ga toch gauw weg! Een kinderhand is gauw gevuld. Voor een paar euro ben je klaar. Klei, krijt, stiften.....verzin eens wat! Pfffff!

Toegevoegd na 6 uur:
Leuk hoor een uitbreiding van de vraag na 4 uur.... Ik denk dat je beter direct bij het stellen van de vraag een toelichting op een dergelijk bedrag kunt geven. Alleen al om bepaalde reacties te voorkomen! :)
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
ik ben het met je eens hoor, met wat stiften of kleurpotloden is een kind net zo blij. Al die dure troep tegenwoordig. Ik heb me vroeger eeuwen vermaakt met een doos lego, lekker simpel.
-Een keukentje met van alles erbij. Theeserviesje, potten en pannen, mini mes en vorkjes etc. Mijn dochtertje van dezelfde leeftijd is hier echt heel erg dol op. Is constant aan het koken en loopt iedereen te voederen.

-poppenwagen en pop, ev met dekentje en andere spulletjes voor erbij.

-Duplo, liefst een pakket met minimensjes en kinderen.

- Playdoh
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van fisher price zijn de spullen van little people erg leuk, kun je allemaal met elkaar combineren en bij de IKEA heb je een heel leuk speel keukentje voor €75.. een schommel.. een bedelarmbandje (elk bedeltje is een herinnering).. Hangt af van de gelegenheid waarvoor het cadeau is.. succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geen moreel bezwaar tegen het bedrag, maar ik denk wel: er is niets dat je met 100 euro kunt kopen waar een kind van twee blijer van wordt dan van iets dat je voor een tientje ook kunt kopen. Wat het kind wél merkt, is dat ze één cadeautje krijgt in plaats van veel, maar de wáárde van dat cadeau kan ze niet inschatten.

Wil je het toch op die manier doen, dan zou ik kijken naar iets dat lang meegaat. Een goede houten schommel is bijvoorbeeld ook nog leuk als ze tien is. Maar voor een echt degelijke schommel ben je weer snel meer dan 100 euro kwijt.