Wie was de allereerste gebruiker op gv?

wie was het eerst Geregistreerd op deze site?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

pvdbroek is de eerste gebruiker, wat Xinix ook al zei.
Hij heeft (volgens mij) de site gebouwd. Hij is Projectleader Innovation & Development bij ilse media. Dus het zou je niet moeten verbazen dat hij de eerste gebruiker was af te leiden uit de 2e vraag die gesteld werd.
De eerste vraag, die nu verwijderd is, zal wel een testvraag zijn geweest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, de eerste vraag was: is hier iemand die antwoord geeft op deze vraag?...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De aller, allereerste vraag die gesteld is op goeievraag.nl, is overigens "Kunnen we volgende week weer schaatsen op natuurijs?". Wel een leuke vraag voor een dag als vandaag :)

Andere antwoorden (3)

pvdbroek.

Hij stelde de eerste vraag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dit de allereerste vraag?
Ik dacht dat de site gaandeweg verloederde, maar toen was dus al de toon gezet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goede morgen Suniram... Ik had je gemist... LOL ja klopt toen begon het al ja... Rofl...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeiemorgen:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, ik dacht precies hetzelfde Suniram!
Antoni
14 jaar geleden
Suniram, XiniX, Oeroeboeroe, de eerste vraag was een vraag om voor de eerste keer de website te testen. Op dat moment maakt de kwaliteit van de vraag toch helemaal niets uit? De vraag had zelfs kunnen zijn: "Hoe werkt deze website?".
dan hoeft hij nog niet meteen de eerste te zijn;
ik denk dat het de oprichter was! Die heeft er immers als aller eerste wat mee te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk degene die dit systeem geschreven heeft, die heeft namelijk een testaccount aan moeten maken...