wie weet waar ik goedkope kleurlenzen kan kopen met sterkte ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Online kosten ze rond de 25 euro.
Ze zijn dan wel allebei dezelfde sterkte.
Dus als je ogen verschillende sterktes heeft, wordt het lastig, of je moet twee paar kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ze bij de Pearle ook bestellen. Ik heb daar eens een reclamefoldertje van gekregen, zitten superleuke kleuren tussen.
Ik weet alleen niet meer hoe duur ze waren, moet je even vragen.

Toegevoegd na 1 minuut:
iWear Colors
Altijd al blauwe, bruine, groene, grijze of violette ogen willen hebben? Dat kan met de kleurlenzen van Pearle Opticiens. Kleurlenzen zijn zowel met als zonder sterkte en in maar liefst elf verschillende kleuren verkrijgbaar. Voor een extra opvallend effect kunt u kiezen voor onze Crazy lenzen, waarvan de meeste ook met sterkte verkrijgbaar zijn.