Op otto.nl kon je altijd een john devin polo kopen in zwart en wit met de tekst 'invincible', weet iemand waar je die nog meer kan kopen?

Hij is sinds vorig jaar al afgehaald van die site, en toen in de zomer kwam hij weer heel even terug maar alleen in het zwart. Maar ik wil hem heel graag in het wit, dus als iemand weet waar je het misschien kan kopen, hoot ik dat heel graag!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Waar ze nog te koop zijn zou ik je niet kunnen vertellen, echter kan ik je als je persé deze polo wilt wel aanraden even contact op te nemen met de klantenservice van otto.nl

Vaak wordt een niet al te duur product al van de website afgehaald als er nog maar zeer weinig van over zijn of er bijv. nog maar één maat over is. Terwijl er nog wel enkele van door hun magazijn zwerven.

proberen kan geen kwaad.