Dat maakt niet uit, als je daar een salade besteld, kan het bijna niet gezonder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niets is bij deze zaken gezonder het is precies hetzelfde eten, alleen hebben de zaken een andere naam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
KFC heeft bijna alleen maar kip producten. Daarom heten ze ook 'Kentucky Fried Chicken'..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En de burgers van de Burger King smaken anders en zien er heel anders uit dan de sponsjes van de Mac.
als je bij de Mac een salade eet en bij de KFc een burger dan is de Mac gezonder
eet je bij alledrie hetzelfde dan maakt het geen verschil hoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog een goed antwoord. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je daydream
Ik weet in ieder geval zeker dat ze bij de Mc salades verkopen (en yoghurt e.d.), bij de andere twee weet ik niet niet.
Op basis daarvan zeg ik: McDonald's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke maar als je dat niet eet maar een hamburger dan maakt het weer niets uit
Het is allemaal hetzelfde,
gewoon zo nu en dan een keer er eten, het maakt echt niet uit bij welke.
13 jaar geleden
het is alle 3 ongezond..
het is fastfood, en vet..
het enige wat daar enigzins gezond is zijn de salades en dan nog zonder allerlei sausjes

Toegevoegd na 3 minuten:
Wetenschappers in Zweden komen met een schokkend onderzoek: fast food is echt héél ongezond. Op den duur maakt het je organen kapot.

Achttien gezonde jongens en meiden van 18 begonnen aan een dieet van vier weken waarin ze twee keer per dag fast food nuttigden en niet aan sport deden. De effecten gingen erg ver.

Volgens bloedtesten was de lever van de deelnemers beschadigd en waren de jongeren gemiddeld 8 kilo aangekomen. De onderzoekers waarschuwen dat te veel vet echt zal leiden tot obesitas en diabetes type 2, waardoor op den duur je hart ermee kan ophouden.

De lever moet het vooral ontgelden omdat dit orgaan het vet in je bloed verwerkt. Door te veel ongezond eten raakt de lever overspannen, aldus ABC News
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn geen types voor..
mensen die mee werken aan een onderzoek doen dit in belang van iedereen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dan vraag ik me af, van wie zijn die minnetjes? Goeievragers die iedere dag zelf naar de mcdonalds gaan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van mij een plus alle drie de ketens zijn inderdaad ongezond. De mensen die aan dat onderzoek meedoen. Doen het vast voor het geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wie zou dat niet doen..bedankt voor de +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je twee keer in de week een hamburger eet in plaats van iedere dag een gehaktbal is dat heel gezond.
Als je er lopend heen gaat, of met de fiets, dan is die gene die het verst weg is het gezondst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flyingcrow
13 jaar geleden
die is goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+, maar dan niets bestellen, he..........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor je doordachte antwoord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beste antwoord wat mij betreft.. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel goed antwoord +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha
Ze zitten alle drie ver beneden niveau!

Ik denk dat KFC het beste uit de bus komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kentucky Fried Chicken is het gezondst omdat overal kip in zit en kip is nog steeds gezonder dan hamburgers.
Bovendien verkopen ze ook veel soorten salades: http://www.kfc.com/menu/salads.asp en andere groentes als zijschotel: http://www.kfc.com/menu/sides.asp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een doodenkele keer fastfood is geen ramp. Neem dan de lekkerste, naar mijn bescheiden mening Burger King. Probleem met fastfood is overigens niet zozeer het vet, want die hoeveelheid valt wel mee, maar de overmaat aan geraffineerde koolhydraten in de vorm van paneer, broodjes, patat en suiker in de sauzen, de dressings, de cola en de milkshakes. Bij veelvuldig gebruik loop je ook nog eens tekorten op aan vitamines en sporenelementen en dat is funest, oftewel nefast voor het ontwikkelen van overgewicht en diabetes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maakt niet veel uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allemaal even slecht,
als je hier meer over wil weten raad ik je aan om een keer de documentaire "supersize me" te kijken. In deze docu gaat een man EEN jaar op fastfood leven. Wanneer de fastfoodketen vraagt of hij een groter menu wil, moet hij dit aannemen.
Op het eind moet hij van de dokter stoppen met alleen fastfood te eten omdat hij anders dood gaat.
Maar allemaal zijn ze even slecht, aangezien ze heel veel zouten gebruiken om de smaak te versterken. Ze gebruiken ook heel veel suiker en heel veel vet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat ligt er eigenlijk helemaal aan wat je zelf besteld!
ja kan bijv. een salade bestellen bij de macdonalds
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik las in een artikel dat ik helaas niet meer kan vinden dat ze in Amerika in de hamburgers cholesterolverlagende en bloeddrukverlagende middelen willen gaan toevoegen. Het lijkt te gek voor woorden maar het gaat wel gebeuren, en op deze manier ervoor waken dat de Amerikanen te veel klachten krijgen door alle junkfood. En wie weet komt het hier ook eens zo ver. Dus mijn mening is dat alle drie ongezond zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet erin verwerken maar ernaast aanbieden. Inderdaad te gek voor woorden. Ik doe er dan verder ook maar het zwijgen toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lach maar vast: AH gaat nu "puur rundvlees" verkopen, extra mager, met 30% plantaardige ingrediënten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meen je dat echt, haha, wat zou er dan in die plantaardige ingredienten zitten . Ook zulke middelen! Wat zorgt AH goed voor ons he ?
Ze verkopen alledrie ongezond voedsel, maar m.i kun je bij KFC wel eens het slechtste af zijn.
De kruiden die ze daar over de kip gooien zitten bomvol met MSG. Mensen met het Chinese restaurant syndroom zouden daar al helemaal niet moeten eten!
Wat ze bij KFC nog meer verkopen dan gekruide kip weet ik niet, maar die gekruide kip zou je echt niet eten, als je wist hoe ongezond dat is.

Dan ben je bijna nog beter af met een hamburger met zo`n plak nepkaas er op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een paar jaar geleden was er in het nieuws dat mcdonalds het meest aan gezondbewegen, sport enzo doet.

de kfc en burgerking hebben volgensmij geen salades.

bij de kip van de kfc druipt het vet van de kip gewoon over je handen, die lijkt me het minst gezond.

bij de burgerking eet ik nooit.

ik denk dat mc donalds de gezondste is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De hamburger die mijn vrouw maakt is in ieder geval lekkerder. Voor de rest is het een pot nat lijkt me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk Mc Donalds. Maar dat weet ik niet zeker.
Ik weet wel dat de patat en normale hamburger beter en dus goedkoper is bij de McDonalds. Ook krijg je veel meer patat.
Dit is wat ik zeker weet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al het voedsel dat je bij deze drie fastfoodketens kunt benuttigen, is in principe hetzelfe. Het is allemaal in hetzelfde soort vet gefrituurd, het is allemaal ongezond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles wat je eet is ongezond. Maar ik kan je wel vertellen wat ik het lekkerst vind:
Bij KFC de wrap en hun ijsthee
Bij MAC de McChicken ( die bij duitse vestigingen zijn NOG lekkerder ) en de caramel ijsjes ( zonder nootjes aub )
Bij BurgerKing de patat en de Dubbele Super Whopper.
Maar het lieft eet ik bij Verhage, het Schnietzel menu. Een ruime portie en de beste Mayo.
Ik doe mijn best, maar ik kom maar niet onder de 100 kilo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is allemaal troep en erg ongezond.
Als je er vandaan komt, is er zowel op je portemonnee als op je maag en andere organen een aanslag gepleegd.