Ik zoek een soort forum??

Hey,
Ik zoek een soort forum, waar je dingen op zou kunnen vragen enzo. En waar mensen je advies kunnen geven. Eigenlijk net zoals hier, maar hier kan je ook niet alles vragen. Ik heb namelijk wat persoonlijke dingen, en weet niet goed hoe ik dat zou kunnen oplossen.. Dus een forum waar je net zoals hier ook gewoon snel antwoorden kan krijgen =P. En waar misschien ook een beetje mensen van mijn leeftijd (13) op zitten (hoeft niet per se).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

op www.scholieren.com kan je je aanmelden op het forum,
waar je dingen van alle onderwerpen kan plaatsen.
Ik ben 12, en zit ook op dat forum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Startpagina zie naast Startpagina...dochters op alfabet. Als je daar naartoe gaat, staan daar heel veel onderwerpen en forums. Ook staan er onderwerpen met een prikpagina op zo'n prikpagina kan je alles over dat bepaalde onderwerp vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.yunomi.nl is erg leuk.
je kan daar heel veel op kwijt.
maar die is wel voornamelijk voor vrouwen
13 jaar geleden
Misschien is dit dan wat voor je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me een goede en zinvolle site. +
Nederlands bekendste forum is waarschijnlijk die van fok.
- Binnen verschillende categorieën kun je verschillende vragen stellen en onderwerpen aansnijden.

fok.forum.nl