Wat is de muziekstijl van dit nummer?

http://www.youtube.com/watch?v=__nCOJeTBBI

Is dit trance, house, dance, of weer iets anders? Wil graag dit soort muziek vinden vind het echt een dik nummer!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Lijkt erg op jaren 90 dance muziek

Toegevoegd na 30 minuten:
Als je dit leuk vind is misschien ben liebrand op zaterdag avond (veronica) iets voor je tussen 23.00 uur en 01.00 heeft hij altijd een mix. Ook wat jaren 80 dance, maar zeker veel 90!
Ik vind dat erg leuk, maar ik ben misschien in jou ogen wel een oude muts:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

trance met een dance tintje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat de plaat het beste is te omschrijven als de dance.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit is techno dance

Toegevoegd na 5 minuten:
níet te verwarren met techno trance

Toegevoegd na 10 minuten:
bezoek ff deze link,dan zie je wat ik bedoel:

Toegevoegd na 13 minuten:
vorige link was ff vergissing,deze is wel de juiste: