Kan ik van mijn telefoonabbonement af?

Ik heb een abbonement van KPN, na een aantal keren flink over mijn abbo heen te zijn gegaan, heb ik besloten er een extra smsbundel bij genomen. Dit was op 26 september geweest en ook geactiveerd. Dus ik er op los gesmst. Maar toen ik na een week of drie eens op internet ging kijken naar de rekening, die naar mijn idee gewoon netjes binnen de bundel zou moeten zitten, bleek dat hij het geld gewoon bleef rekenen, wat niet zou moeten. toen ik naar de kpn winkel in het dorp ging, wisten ze ook niet wat er aan de hand was en werd ik vrij onaardig behandeld. Nou uiteindelijk toch goed uitgelegd en het zou geregeld zijn. Ik kon weer smsen. Dacht ik want de weken erna kregen we gewoon weer torenhoge rekeningen. weer naar de KPN geweest, klantenservice gebeld en daar bleek dat hij helemaal niet geactiveerd was, terwijl ik gewoon het bevestigings smsje nog had. Uiteindelijk heb ik sinds gisteren mijn smsbundel, die het doet. We krijgen het geld uiteindelijk wel terug maar dat zou wel een week of acht negen duren. Ik ben erg ontevreden over de behandeling die wij hebben gehad en over het abbonement in het algemeen! En nu blijkt ook nog eens dat ik veel langer als afgesproken aan mijm abbonement vast zit. Is er een mogelijkheid er van af te komen? En heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

ja kan je contract afkopen..
dat heeft mijn zoon ook gedaan maar vergis je niet dat is niet goedkoop..informeer bij kpn hoe je het kan oplossen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vrees dat de enige manier is om je abbonement af te kopen... En dat is, afhankelijk van de tijd dat het nog loopt, vaak hoog... Proberen eronder uit te komen en het op wanprestatie te gooien zal niet opgaan aangezien je zelf al zegt dat hun het bedrag gaan terugbetalen (al duurt het even), ze zetten hun fout dus recht...

Een abbonement kan niet langer doorlopen dan waar jij voor getekend hebt... Dus als het nergens in de overeenkomst staat dan kun je dat in elk geval gebruiken... Ik vrees alleen dat het er wel in zal staan en dat je mogelijk de voorwaarden niet goed gelezen hebt... niet rot bedoeld...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is www.consuwijzer.nl iets voor je?

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb hetzelfde gehad bij t-mobile, op een gegeven moment wilde ik er ook vanaf omdat ik het helemaal zat was, naar klantenservice gebeld met de mededeling dat ik het abonnement per direct wilde beeindigen omdat ik de hele situatie zat was en het niet pikte dat ze me niet netjes behandelde, daar werd eerst heel negatief op gereageerd, gevraagd naar supervisoir, en daar het hele verhaal verteld, en doorgedrukt dat ik er vanaf wilde met behoud van telefoonnummer, dit is gelukt, en zit nu met een ander abonnement op mijn mobiel