Wat betekend dit in het Nederlands? 'The problem with the world is that everyone is a few drinks behind'?

Ik ben niet zo goed in Engels maar ik wil weten wat deze spreuk betekend.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Het probleem met de wereld is, dat iedereen een paar borreltjes achter loopt. Deze quote van Humphrey Bogart
was bedoeld om aan te geven dat je volgens hem door alcohol wat losser en makkelijker wordt, waardoor de kans op oorlog/conflicten in de wereld automatisch kleiner wordt

Toegevoegd na 9 minuten:
Er hoorde namelijk ook nog bij:
"If Stalin, Truman and everybody else in the world had three drinks right now, we’d all loosen up and we wouldn’t need the United Nations."

ofwel..

Als Stalin, Truman en verder iedereen in de wereld nu
3 borreltjes (alcohol!) zou drinken, zouden we allemaal wat relaxter worden en hadden we helemaal geen Verenigde Naties nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het probleem met de wereld is dat iedereen een paar drankjes achter loopt.

Toegevoegd na 12 minuten:
Is een uitspraak van Humphrey Bogart
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het probleem in deze wereld is dat iedereen zich tekortgedaan voelt en wil hebben wat anderen (rijkeren) ook hebben.