Twee mogelijkheden:
1) Je maakt een nieuw account aan met de door jou gewenste gebruikersnaam (ben je wel weer 6 punten kwijt, je begint dan weer op 25)
2) Je gaat heel erg slijmen bij de beheerders van de site of zij dat voor je willen doen.

Eerste keuze is makkelijker en sneller te realiseren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk zelfs dat optie twee niet kan/lukt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, dan is de keuze makkelijk!
Dat gaat niet meer, die mogelijkheid is weg voor iedereen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is feitelijk incorrect, de gebruikersnaam was al niet te veranderen door de gebruiker zelf. De weergegeven naam kon worden veranderd, maar die optie is nu weggehaald.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kon, het gebeurde....... en je wil beweren dat het gebeurde niet kon? De feiten zijn dat het gebeurde, zijn opmerking is volstrekt legitiem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Kempo, daar ben ik nu ook wel benieuwd naar wat Pileus vraagt, het is mij namelijk nooit opgevallen dat de gebruikersnaam ook gewijzigd kon worden, alleen de weergegeven naam werd constant veranderd door sommigen onder ons.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen antwoord meer???
Dat kan niet,
anders moet je een nieuw account maken!