Welke zorgverzekeraar heeft een gunstig pakket voor zwangeren?

Nee, het is nog niet zover, maar omdat het kalenderjaar weer bijna voorbij is, is nu de tijd om rond te kijken voor zorgverzekeringen voor 2011.

Ik kijk specifiek naar verzekeringen die een gunstig pakket hebben voor de vergoeding van zwangerschaps- en bevallingsgerelateerde kosten. Denk bijvoorbeeld aan de hoogte van de eigen bijdrage bij bevallen in een kraamhotel.

Ik zie door de bomen het bos niet meer. Wie wel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
blijven duimen dus, ik vroeg het me al af.. daarnaast: goeie vraag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je!

Het beste antwoord

De meeste verzekeraars dekken ongeveer hetzelfde. Het hangt een beetje af wat je wensen zijn.

Agis heeft een goede dekking voor zwangerschap, bevalling en kraamzorg. Zo vergoeden zij kraamzorg voor 49 uur en daarnaast nog extra gezinszorg als dat nodig mocht zijn.

Persoonlijk vind ik dat Agis een zeer uitgebreid pakket heeft voor de premie die je betaalt. Daarnaast vind ik ze een prettige zorgverzekeraar. Je weet precies waar je aan toe bent. Geen verborgen kosten achteraf.

Let er wel op dat je het juiste pakket kiest. Soms moet je even rekenen, want je betaalt vaak te veel premie voor zorg die misschien nooit zult afnemen.

http://www.agisweb.nl/Voor_Consumenten/Zwanger/Zwanger_zijn/Wat_te_regelen_bij_zwangerschap/Kraamzorg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb net een kind gekregen (5 mnd) en ben heel tevreden over het Zilveren Kruis. Volgens mij kreeg ik 54 uur kraamzorg... Effe zoeken hoor...

Op deze site staat een hoop, ook over het kraamhotel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het aan mijn moeder gevraagt en die zegt menziz want ze betaald nooit wat als wij naar het zieken huis moeten behalven dan iets uit het restaurant ofzo maar voor de rest echt niks