Kan een vrouw zwanger als een man zijn zaadlozing heeft terwijl we beide ondergoed dragen en de vrouw een tampon in heeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie vraag kan alleen geen antwoord op deze vraag geven omdat ik met hetzelfde probleem zit. had laat intiemcontact met zaadlozing maar was vergeten tampon uit te doen hopelijk niet zwanger.

Antwoorden (9)

Zeg nooit nooit. Zaad volgt allerlei slinkse wegen en gaat waar het niet gaan mag.

Maar als het je bedoeling is om zwanger te raken dan heb je hier wel een uiterst inefficiente methode te pakken.
13 jaar geleden
Dubbel neen.
Als de vrouw een tampon in heeft, dan heeft ze waarschijnlijk haar menstruatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik snapte de -1 niet dus daarom +1 :)
sterredag
13 jaar geleden
een vrouw kan wel degelijke zwanger worden als ze ongesteld is. Dit is zo'n beetje de op 1 na slechtste anticonceptiemethode die bestaat. (de ander is als je je op tijd terugtrekt, en de zaadlozing buiten het lichaam plaats vind, je kan namelijk zwanger worden van voorvocht)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad sterredag!
Ja,dat is heel goed mogelijk, wanneer deze dame reeds van een ander zwanger was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha! leuk :D +1
Je kunt seksueel intiem zijn terwijl je beiden je ondergoed aan hebt, door betreffende kledingstukken opzij te schuiven. Maar als de broekjes netjes aan blijven terwijl jullie met de schaamdelen tegen elkaar liggen en hij heeft daarbij een binnenbroekse zaadlozing, dan moet er toch superzaad aan te pas komen om dáár van zwanger te geraken.
13 jaar geleden
Zeg nooit nooit ; het zaad kruipt waar het niet gaan kan.
De kans is echter wel HEEL erg klein, en je moet wel HEEL erg lang samen verder gaan liggen rommelen in die natte kledder. Maar vanaf dat moment is enige voorzichtigheid wel geboden, en is het cruciaal dat je elkaars geslachtsdelen niet meer aanraakt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je op het moment supreme op elkaar lag met contact tussen de geslachtsdelen, is het risico al aanmerkelijk groter ; een tampon is GEEN voorbehoedsmiddel. Zie het maar als een vergiet voor bloem ; dat gaat er ongehinderd doorheen, hooguit duurt het iets langer. Als de sodemieter douchen en die tampon verversen dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jullie met je onderbroeken tegen elkaar aan gingen tijdens die zaadlozing is er een kans. Zo niet is er geen kans. En ging zijn onderbroek pas enkele seconden later na zijn zaadlozing tegen jouw onderbroek dan is de kans ook zeeer minimaal, omdat sperma buiten de vagina zeeer kort leeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kans lijkt me kleiner dan dat je de 100.000 wint, maar je weet nooit hoe vindingrijk die kikkervisjes zijn. Altijd voorzichtig zijn dus (tenzij je natuurlijk graag zwanger wilt worden).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeer onwaarschijnlijk . je sperma moet eerst naar de cel van de vrouw komen dat is wel een erg ongemakkelijke weg via ondergoed en tampon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pas hier inderdaad heel erg mee op.
Buiten het lichaam kan sperma nog ongeveer 5 min. blijven leven. Bijvoorbeeld aan je handen.
Binnen het lichaam wel een aantal dagen.
De kans is niet heel groot natuurlijk gezien de barrieres waar het zaadje zich doorheen moet worstelen, maar een tampon moet ook verwisseld.