Zit er aan de binnenkant van een condoom een zaaddodende stof?

Ik wil sperma doneren aan een vrouw die dan via zelfinseminatie zichzelf bevrucht. Omdat het me wel erg onhandig lijkt om het in een potje te doen, leek het me ideaal om een condoom te gebruik voor de masturbatie. Tenzij er binnenin een zaaddodende stof aanwezig zou zijn dus.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het risico niet nemen. Zaaddodend wordt er geloof ik niet ,meer opgezet omdat je er niet 100% van uit kan gaan dat het daadwerkelijk alle spermacellen doodt. Waarschijnlijk hebben ze deze term dus afgeschaft om amerikaanse taferelen met claims te voorkomen

Het beste antwoord

Dat hangt van de condoom af. Je hebt inderdaad condooms met zaaddodende middelen, maar niet elke condoom heeft dit. even kijken op de verpakking dus.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel

Andere antwoorden (3)

er zijn verschillende condooms verkrijgbaar , met glijmiddel of met zaaddodende middelen
de apotheker kan je er haarfijn meer uitleg over verschaffen.
maar als die vrouw zich zelf wil insemineren, lijkt me niet handig met het condoom, of wil ze die er in stoppen, je kan beter in een potje spuiten, en kan zei het met een lege spuit verkrijgbaar bij de apotheek bij zichzelf inbrengen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou het gewoon in n potje deponeren dat word ook zo gedaan in het ziekehuis bij zaadonderzoek e.d.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meestal overleeft sperma niet lang als het buiten lichaam is.. vandaar dat dit vaak in ziekenhuizen word gedaan zodat sperma lang bewaard kan worden door het in te vriezen hier lees je meer over..
er zijn wel condooms met deze stof.. vraag apotheek ernaar