Wat voel je als je zwanger bent?

Ik ben dus 6 keer de pil vergeten in een strip en nu was mijn vraag wat voel je als je zwanger bent?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4K

Antwoorden (11)

Dan wordt je buik zwaarder. En dat voel je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dat deze maand is gebeurd,voel je in ieder geval nog geen "leven". Haal een predictortest,dan weet je het zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gespannen borsten, misselijkheidsvlagen, zware, opgeblazen buik, lichte ongesteldheidsgevoel... etc etc. Er zijn tientallen beginsymptomen. Om zekerheid te krijgen: gewoon testen. Haal bij de kruitvat 2 voor 5 euro, die zijn prima, Clearblue is ook top.
Je kunt van alles voelen in je buik, maar je lichaam is heel goed om jezelf voor de gek te houden! Lees maar eens verschillende fora op sites als babybrabbel.net of google eens op symptomen zwangerschap.
Ga voor zekerheid en test!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niets aan toe te voegen+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weet zelf net 2 weken dat ik zwanger ben, dus weet er alles van ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tnx :)
misslobe
13 jaar geleden
Dat is toch iets prachtigs?!
Een nieuw leven op komst!
Gepland of ongepland, zo'n nieuw schepseltje kan er niets aan doen dat het verwekt is. Van harte vlinder en geniet er vooral met volle teugen van!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
na 5 jaar wachten, dus heel erg welkom :) en dat genieten gaat helemaal lukken hoor!
Zolang jij bang bet zwanger te zijn, voel je alles, of je denkt dat je wat voelt.
Het enige wat je kunt doen is wachten of je ongesteld wordt of niet. Dan de volgende stap: feestje als je wel ongesteld wordt, denken wat je moet doen als je het niet wordt.
En intussen bedenken hoe je de pil niet meer gaat evrgeten. 6 keer in een strip lijkt me wel wel hel erg veel. dan kun je beter zeggen dat je er af en toe aan gedacht hebt.
13 jaar geleden
Je kunt van alles voelen: van vreselijk sjaggerijnig zonder bekende oorzaak, tot misselijkheid en pijnlijke borsten. Of je voelt niets.
Haal in ieder geval een test.
Of je had - maar dat is misschien achteraf gepraat - een morningafterpil kunnen halen.
Zes keer per 4 weken de pil vergeten is niet niks. Bevestig de strip aan de tube tandpasta, die gebruik je in ieder geval een of twee keer per dag en dan word je er wellicht aan herinnerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misslobe
13 jaar geleden
+1, maar dat van die morning-afterpil...-1 !
Aanvulling op de eerdere antwoorden:
-Vaker moeten plassen.
-Omdat je reuk verandert, kunnen dingen ineens anders/vies ruiken. B.v. vlees, koffie, kookluchtjes.
Ik luste b.v. geen koffie meer.
-Emotioneler zijn (eerder verdrietig, eerder boos).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wist het meteen, heel gek, maar dat voelde ik.
Werd wakker, stond op en zo uit het niks, zei een stemmetje tegen mij, sjaan, je bent zwanger.
Ik een test gekocht en verrek, het klopte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een toenemend onderbuik gevoel :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt eraan hoe ver je heen bent...
In het begin inderdaad het gevoel dat je ongesteld moet worden. Soms kun je wat duidelig zijn.
Maar de echte kenmerken van zwanger-zijn begint meestal als je zo'n 2 weken zwanger bent.

Echter, voor iedere vrouw is het weer anders en ook bij elke zwangerschap ervaar je anders is mijn ervaring na 3 zwangerschappen.
Ik zou als ik jou was inderdaad een zwangerschapstestje halen en je ochtend-urine gebruiken. Daar zitten dan de meeste zwangerschapshormonen in, MOCHT je zwanger zijn natuurlijk..........

Mocht het zo zijn geniet er dan enorm van, ook al is het ongepland.........!

Succes meid!

Toegevoegd na 1 minuut:
"duizelig zijn" bedoel ik natuurlijk
13 jaar geleden
oei das niet zo handig. er zijn heel veel symptomen maar wel bij elke vrouw anders. je kan misselijk zijn,zwaardere of gevoelige borsten,beetje het gevoel krijgen alsof je ongesteld moet worden enz.. ik zou als je twijfelt gewoon een testje doen dan weet je het tenminste zeker.gebruik je trouwens geen condoom? want als je die gebruikt zou het ook geen probleem moeten zijn en zou je normaal niet zwanger zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op het internet is erg veel info. Het is bij ieder anders
Bronnen: