Hoe kan je een zwangere 'nep' buik creeren? Zodat het echt lijkt dat je zwanger bent?

En dan niet kussen ofzo, want dat ziet er niet echt uit!
Het is voor een onderzoek van school!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.4K

Het beste antwoord

Een opblaasbaar kussen in een zwangerschapsbroek stoppen, je buik naar voren doen en daarover een wijdvallend tuniek dragen. Veel anders zal er niet zijn denk ik.
Of je moet met klei of gips aan het werk maar daar moet je dan wel de juiste mensen voor kennen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Misschien heb je nog wat aan de site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Genoeg eten! ;).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier kun je een buik huren! Prijs valt zat mee. (nou ja, niet gratis zoals een echte zwangerschap...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, ja dat is ook weer waar!
Neem even contact op met de filmacademie of met een toneelschool.
Zo'n buik is ook te huur (zoals al geantwoord werd).
Je zou daar eens kunnen kijken en zelf eventueel zo'n ding maken als je er geen geld voor wilt uittrekken.
Je zou ook op school uitstel kunnen vragen tot je echt zwanger bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak er een van papier-maché. Dat wordt niet zo zwaar.
Kijk eerst goed naar de vorm van zwangere buiken.
Gebruik eventueel een ballon oid als basis