Nee, je kunt niet zwanger raken van een vieze wc bril. Mocht er namelijk sperma op de bril liggen, dan komt deze op je bovenbeen of bil. De omgeving op de huid is te slecht om te overleven voor sperma. Ze zouden ook nooit de weg naar je vagina kunnen vinden.
Er zit namelijk een gat in de bril waar je met je billen tussen zit, zo komt dus alleen de huid van je billen, onderrug of bovenbenen in contact met de bril.
Pas als je door wat acrobatiek met je vagina recht op de wc bril gaat zitten, zou het sperma er in kunnen komen, maar de kans is dat groot dat het er al even ligt en de zaadjes dood zijn. Nu gaan vrouwen nooit over dwars met hun vagina op de bril zitten, dus is dit uitgesloten.

Je vraagstelling is of het theoretisch mogelijk is: ja, als een man ejaculeert op de wcbril en de vrouw gaat er vervolgens met haar vagina opzitten is die kans aanwezig. De praktijk leert echter dat het normaalgesproken onmogelijk is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

De kans dat je zwanger wordt van sperma op een WC-bril is echt klein. Stel dat het sperma nog wel levende zaadcellen bevatte, dan nog moet je daar wel heel speciaal op gaan zitten wil dat sperma in je vagina komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt eraan hoe lang de wc-bril al vies is, als hij net viesgemaakt is, dan wel anders niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Actros8x8v8;

Dan moet je zover door theoretiseren en zoveel onwaarschijnlijke factoren aannemen dat het op fantaseren neerkomt. Dus wat mij betreft: nee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat lukt al niet omdat je nooit op een vieze wc bril zou gaan zitten, is het niet?
Ook al zou je dronken zijn en het toch doet, kan je hiervan niet zwanger worden, omdat het zaadje niet meer zwemmen kan en zo diep genoeg naar binnen kan. Het moet echt door de baarmoederhals geduwd worden.

Toegevoegd na 4 minuten:
Klopt niet helemaal dat duwen door de hals.

Toegevoegd na 9 minuten:
De evtl. zaadcellen zouden al opgedroogd zijn en droge zaadcellen zijn dode zaadcellen. De enige manier van zwanger worden zonder seks is behalve ivf om na het aftrekken direct te gaan vingeren.
13 jaar geleden
Dat kan, met een beetje gymoefeningen om zo op het toilet te gaan zitten om net dat sperma te pakken te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel door misschien, maar nooit van. Daar is altijd nog een kerel voor nodig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van een vieze wc-bril kun je van alles krijgen maar een kind moet je maar gauw vergeten, want dat kost toch echt iets meer moeite. Daarbij 'hangen' vrouwen doorgaans als een wc-bril maar enigszins verdacht is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1) het 'vies' moet dan bestaan uit vers sperma (mogelijk)

2) de vrouw zou met haar baarmoedermond op de bril moeten gaan zitten (onmogelijk - bedenk dat sperma eerst via de baarmoedermond de baarmoeder in moet, en ja heel erg theoretisch zouden erg viriele zaadcellen wel ook de schede door kunnen zwemmen, dan hoeven ze alleen maar in contact te komen met de vagina-opening, maar in combinatie met het feit dat dat zaad dan toch al even op die bril zal liggen - nee, kansloos.)

Dus nee - vergeet het maar.
Vroeger werd het weleens beweerd, dat een vrouw zwanger was geworden van een vieze wc-bril, maar dat was meestal om niet te hoeven zeggen dat ze seks had gehad zonder getrouwd te zijn, bijvoorbeeld...