Tot welke leeftijd kan een man een vrouw bevruchten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel seksen en alles komt goed ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
totdat hij t loodje legt

Het beste antwoord

zolang een man sperma produceert kan ie kinderen verwekken bij vrouwen. bij vrouwen ligt dat anders dat houdt op een gegeven moment op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik denk, zolang hij leeft kunnen er nog levende zaadcellen zijn. Als hij op zijn heel oude dag dan nog weet hoe "het moet"" dan zou het nog kunnen lukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een (gezonde) man produceert sperma zijn hele leven. Dus zolang de man een actief seksleven heeft, kan hij vrouwen bevruchten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tot aan zijn dood.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door middel van kunstmatige inseminatie nog tot jaren na zijn dood.

Op de natuurlijke manier zolang het gereedschap nog werkt, dat kan tot op zeer hoge leeftijd, daar is theoretisch geen maximum voor.
13 jaar geleden
Zolang hij leeft en alles nog goed ' werkt' is hij in staat kinderen te verwekken.
Goed beschouwd is dit een gegeven uit de natuur, waar sprake is van enorme ongelijkheid..
Bij de vrouw is de datum halverwege de rit reeds verstreken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De man kan dat zijn hele leven,al zal hij op het eind daarvan er wel op geholpen moeten worden. Bij vrouwen duurt de vruchtbaarheid korter, omdat zij uiteindelijk het zwaarste deelvan het karwei doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tot aan zijn dood, als tenminste zijn potentie hem niet in de steek laat.