in welke week van de zwangerschap komen de meeste miskramen voor?

in de eerste 12 weken heb je de meeste kans op een miskraam, maar in welke week komen de meeste miskramen voor?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
9.8K

Antwoorden (5)

in de laatste week van de zwangerschap, komen de meeste miskramen voor... (heel goed opletten wat hier staat) tenzij er een geboorte plaatsvindt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in de eerste weken zul je het niet eens door hebben, je wordt gewoon iets later ongesteld.
de vrucht is dan nog zo klein dat je er niets van meekrijgt.
Ik denk dat de kans op een miskraam steeds meer afneemt hoe verder de zwangerschap voortduurt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de KANS in de eerste 12 weken het grootste is dan betekent dit dat er in die periode het hoogste percentage miskramen voorkomt.
Ik neem aan dat je met de vraag (wanneer de MEESTE miskramen) ook bedoelt wanneer het PERCENTAGE het hoogste is.
Dat is dan dus ook in de eerste 12 weken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat er wordt bedoeld .. in welke week in die 12 weken komt dan de meeste miskramen voor.. Dus week 1 of week 6 of week 11.
Wanneer dit het meeste voorkomt is iets, waar ik geen antwoord op weet. Ik ken uit mijn omgeving gevallen waarvan de miskraam in de zesde, of zelfs in de zevende maand plaats vond...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoi.

meeste miskramen komen voor in de 6e week van de zwangerschap.
dit is het moment waarop het hartje zou moeten gaat kloppen, of waar belangrijke vitale delen worden aangelegd. het kindje krijgt x of y chromosomen en meestal als het hartje niet begint te kloppen of 1 klein dingetje mis gaat stop hier het leven van de vrucht.

gr