Wanneer testen na onveilige seks op vruchtbare dag?

Ik heb onveilige seks gehad 1 dag voor mijn ovulatie. Of het nu ook daadwerkelijk gelukt is om zwanger te worden is natuurlijk de vraag. Maar wanneer kan ik het beste een test afnemen die dan ook betrouwbaar js?

2 jaar geleden
2K

Antwoorden (2)

Je kunt testen 1 dag nadat je normaal gezien ongesteld had moeten worden. Dat staat in de bijsluiter van een zwangerschapstest.
2 jaar geleden
De digitale test van clearblue met de wekenindicator kan al eerder gebruikt worden. 5 dagen voordat je ongesteld zou moeten worden.