Ik ben zwanger en heb best veel bloedverlies en krampen betekend dit al meteen een miskraam?

Heyhey,
Zo’n week geleden heb ik gehoord dat ik al 6 weken zwanger ben… maar helaas bleek ik na 1 week veel bloed te verliezen… en ging er naar uit dat ik een miskraam krijg/kreeg. Bij mijn eerste echo zei de gynaecoloog dat het hartje wat aan de trage blijkt te gaan maar ik mocht me zeker geen zorgen maken daarover zei ze... Nu 2 dagen blijf goed ik zoeken om zeker te weten of ik de foetus kwijt ben na een toiletbezoekje… maar kan niks vinden en heb steeds het gevoel dat ik mijn baby’tje nog heb. Ondertussen al naar het spoed geweest met heftige krampen maar ze hebben geen echo kunnen doen helaas…Ik heb pas over 2 dagen een echo en voel me enorm onrustig, ik lig al dagen wakker en kan al zelfs niet meer eten! Heeft er iemand een idee wat er hier allemaal gebeurd ?

2 jaar geleden
2K
Ritsuka
2 jaar geleden
Heb je een goede vriendin of familielid waar je mee kan praten? Probeer tot de echo zo min mogelijk alleen te zijn. Als je alleen bent ga je meer malen.
Wacht je nieuwe echo af voor zekerheid

Antwoorden (2)

Klinkt niet goed, maar het hoeft niet fataal te zijn.
Heeft mijn vrouw ook gehad, bloedverlies toen ze pakweg 2 maanden zwanger was.
Moest bijna een het infuus.
Is toch helemaal goed gekomen.
Maar ook: soms mankeert er wat aan het babytje, en besluit je eigen lichaam ermee te stoppen. Dat is best wel ingrijpend om mee te maken, maar per saldo toch misschien maar het beste.
Maar nogmaals: ik ben geen dokter, maar weet wel dat er hoop is dat het helemaal goed komt.
2 jaar geleden
Alnoelkrym
2 jaar geleden
Echt merci voor je tijd en je berichtje… ben al een stuk geruster, hoop dat het echt goedkomt
Ondanks dat er hier mensen op deze site antwoord geven, die soms erg geruststellend kunne overkomen, kan je echt het beste naar de huisarts gaan. Deze mensen kunnen je de zekerheid geven. Ik snap dat het al fijn is om te horen van anderen dat het bij hun goed is gegaan, maar dit is een voorbeeld van een ander. Dat betekent niet dat dit ook zo zal gaan bij jou. De dokter kan je hier beter in helpen.