waarom groeit mijn buik bij 7 weken nog niet?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.8K
Antoni
6 jaar geleden
7 weken wat?
Amadea
6 jaar geleden
Zwangerschap, vermoedelijk? Dan heb je kennelijk een superslank (en getraind) figuur. Daarbij zie je soms pas na vijf maanden een bolling optreden.
Antoni
6 jaar geleden
Oh, de vraag staat inmiddels in de juiste categorie, niet meer in Beauty & Verzorging.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
" Dan heb je kennelijk een superslank (en getraind) figuur."
Het is volgens mij precies andersom als je een moddervet figuur zie je pas laat iets(bij sommige is het zelfs niet eens bekend dat zij zwanger waren)
Ritsuka
6 jaar geleden
Bij goed getraind persoon zie je het ook pas laat hoor. Was bij een vriendin van mij, die leek pas op het laatst echt zwanger, eerste paar maanden zag je niks.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bij 7 weken niet zien is niet zo heel bijzonder hoor. Dat ligt niet altijd aan wat voor figuur je hebt hoor. Mijn supeeslanke nichtje zag je pas met 20 weken iets verschijnen en mijn andere nichtje die wel erg stevig is ook pas later.
Maar 7 weken is pas mini. Nog niet zo gek lang geleden was het de norm om het pas bekent te maken met 12 weken. Toen pas begon mijn eigen baby buikje zichtbaar te worden.
Ivana
6 jaar geleden
Maakt ook veel uit of het je eerste of vijfde kind is. :)
Niks aan de hand.

Antwoorden (1)

Na 7 weken zwangerschap is de foetus nog zo klein, dat je buik hem/haar nog onzichtbaar kan herbergen.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Oh meid, ik weet niet of dit je eerste kind betreft maar mijn buik begon pas langzaam zichtbaar te worden na ruim 20 weken.. En mijn dochter was ruim 7 pond... Dus niets om je druk om te maken. Zoals oven genoemd is de foetus nog te klein. Ook verschilt het per persoon hoe snel je een buikje krijgt en hoeveel kinderen je al gehad hebt.. Maar het zegt niets over de grootte of gezondheid van je kindje