Hallo, deze morgen toen ik naar wc ging zat er een oranje bolletje in mn afscheiding. Iemand een idee wat dit is?

Ik ben volop bezig om zwanger te geraken en ik slik daarvoor Duphaston

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Antoni
9 jaar geleden
Weet je zeker dat het in je afscheiding zat? Is het niet gewoon een bolletje textiel geweest van je ondergoed? Dat lijkt mij namelijk de meest logische verklaring, als leek...
Een arts kan hierover natuurlijk het beste oordelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Of heb je iets oranjes gegeten? Worteltjes?
HeerVoldemort
9 jaar geleden
@JaJanneke, dat komt dan toch niet via je urine weer naar buiten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het zat in mijn afscheiding. Heb ook meer afscheiding dan normaal en het is soms wat dikker
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga eens langs de dokter hiermee

Antwoorden (1)

Neem contact op met de huisarts en de apotheek. Het kan zijn dat je last hebt van de bijwerkingen van het medicijn.
Ga wel even voor jezelf na of je geen vruchten of groenten hebt gegeten waar zaadjes e.d. inzitten.
Neem evt. urine mee naar de huisarts.