Is het normaal dat je veel naar de grote wc moet bij een zwangerschap?

Ik heb al van toen ik 3weken zwanger ben last van naar de wc gaan elke dag minstens 4x en heb dan ook serieuze buikpijn. Ben nu 9weken zwanger en vind het niet zo leuk :(

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met naar de wc vaan bedoel je plassen of poepen?
Amadea
9 jaar geleden
Er staat "grote wc". Lijkt mij duidelijk. Wij noemen het 'grote boodschap'.

Antwoorden (1)

Dat is normaal al hoor je vaker dat vrouwen juist moeilijker naar de wc kunnen. Als het mee zit wordt het over een paar weken minder als de grootste hormoon piek geweest is. Als je echt diarree hebt komt je vocht- en elektrolyten huishouding in gevaar en kun je er natuurlijk altijd even mee naar de huisarts gaan.