Is het nrmaal dat je buik vanonder wat trekt.. Bn namelijk 9weken?

Het begind wat pijn te doen aan mijn onderbuik, dat is juist of het uitrekt of er iemand soms een prikje in geeft

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

9 Weken is nog wel erg pril. Maar niet alle vrouwen zijn gelijk. Er is inderdaad al wel iets aan het groeien en dat kan je voelen. Proficiat!!
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ooh ok.. Ja weet het, maar wist niet juist wat het was, dus dacht ik ik vraag het gwn
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou je toch adviseren even contact op te nemen met je verloskundige of huisarts, al is het alleen om je gerust te stellen. Wel een plus voor jc54.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
helemaal gezond en helemaal gewoon. Deze steekjes horen echt bij de begin fase!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja ben geweest en het is dood normaal.. Alles begint zicht uit te zetten, en vanbinne is er vanalles aan de hand