Waneer geeft lady comp aan dat je zwanger bent?

Lady Comp Vraag? Dag Allemaal
Ik heb nu sinds paar maanden de Lady Comp. Bevalt met prima. Alleen zit nu met een probleem. Heb het bedrijf mijn dringende vraag gemaild maar krijg automatisch een antwoord dat ze tot 27 juli dicht zijn. Dus nu is mijn hoop dat hier iemand het antwoord op mijn vraag weet;
Ik heb een vraag. Gemiddeld is mijn cyclus 28 dagen. Ik zit nu op dag 33 en ik ben nog niet ongesteld. Ik heb op dag 30 van mijn cyclus voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan en gaf aan dat ik niet zwanger ben. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Nu vragen ik en mijn partner zich af als je zwanger bent op welke cyclusdag de lady comp dit aangeeft? De lady comp blijft nog wel gewoon om mn M (ongesteld knop) vragen en als je vooruit kijkt blijft hij hier om vragen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Dat kan dat apparaat helemaal niet aangeven omdat het alleen je temperatuur kan meten, het doet geen zwangerschapstest want dat moet met urine en een teststaafje.

Doe vandaag nog een test en als je weer niet zwanger bent wacht je af tot maandag en doe je weer een test als je nog niet ongesteld bent. Als de test dan weer negatief is ga je naar de huisarts voor advies.