kun je een eitje dat bevrucht wordt zien met een echo in de buik bij de gyny ?

ze denken dat ik een kiste heb maar heel klein kan het zijn dat het een bevruchting of inesteling is maar ze heb nog niet goed kunnen zien ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Echoscopie geeft een duidelijk beeld van cysten, ze zijn voor een gynaecoloog duidelijk zichtbaar. Het zal dus geen vergissing zijn.
Een kleine cyste kan blijven zitten. Alleen als hij groter wordt dan 3 centimeter en jij hebt nog een kinderwens dan is operatieve verwijdering nodig.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
a oke bedankt voor de uitleg en ja heb al twee kinderen maar zou toch graag nog eentje willen dus hopen dat het ,niet groeid en kan je zwanger worden met een cyste in je baarmoeder ?
Amadea
11 jaar geleden
Ja, dat kan. Cystes hoeven geen klachten te geven, maar kunnen in sommige gevallen wel een zwangerschap in de weg staan.