ben al twee maand niet ongestelt en de zwanger schap test geeft aan dat ik niet zwanger ben . wat kan het dan zijn

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (6)

Het is een goede reden om eens langs de dokter te gaan.

Mogelijk ben je toch zwanger, of er kan een andere reden zijn dat je niet ongesteld wordt.

Dus gelijk even bellen voor een afspraak en maandag langsgaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Menstruatie blijft vaak uit als je gestresst bent of bang bent zwanger te zijn. Je lichaam reageert weer op je psyche als het ware. Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je ook opvliegers hebt hoef ik het je niet uit te leggen.Daar gaan we dus niet van uit. Ook kan het zijn dat je verstopping/verkleving van de eileiders hebt (of één ervan) en er bestaat toch de mogelijkheid zwanger te zijn. Kan zijn dat de test te vroeg gedaan is en het lichaam nog niet genoeg zwangerschapshormoon uitwijst. Ik zou zeggen, ga naar de dokter als het zo blijft, de Gynaecoloog kan uitsluitsel geven waaraan het ligt.
14 jaar geleden
Het uitblijven van een ongesteldheid kan van alles betekenen of gewoon helemaal niets. Je lijf is geen klok tenslotte. Stress, slapeloosheid , afvallen enz allemaal factoren die niet positief werken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien ben je in de overgang.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het betekent dat je naar de dokter moet.
Voor wat ik er van weet kan het fout pilgebruik , zwangerschap, overgang ( hoef je niet oud voor te zijn ) endometriose zijn. Of je heb je vertelt. ( nb) ik was 6 maanden zwanger toen ik pas een positive. Test had. Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een positieve zwangerschapstest is altijd positief, een negatieve is niet altijd negatief, dat is iets wat ik altijd heb gehoord.

Mijn moeder heeft een aantal jaren geleden een bloedprop gehad waardoor ze niet ongesteld werd, deze moest worden verwijderd. Het kan genoeg redenen hebben.

Als je ongerust bent, een bezoekje aan de dokter kan dan nooit kwaad. Hij/zij kan je zekerheid geven over wat er is, wij kunnen dat niet, wij kunnen alleen suggesties aandragen.