Kun je onderhandelen bij een grote baby-artikelen winken?

Ik wil een wandelwagen kopen, we zijn erg goed en uitgebreid geholpen in een grote baby winkel dus ik vind het op zich wel zo sympathiek om de wandelwagen daar ook daadwerkelijk te kopen. Maar online zijn ze bijna 150 euro goedkoper. Kan er in dit soort winkels normaal gesproken onderhandeld worden?

Toegevoegd na 38 seconden:
*sorry, 'winken' moet natuurlijk winkel zijn :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen medelijden naar die medewerker toe hebben, daarvoor zijn ze verkopers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wow, 150 euro goedkoper! Hoeveel kost die hele wagen dan wel niet? Voor dat bedrag had ik zowat m'n hele eerste baby-uitzet, 18 jaar geleden, op z'n cheapy-cheapy ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hehehe ja erg hè! Is idd wel achterlijk duur dat spul. Kan ook wel goedkoper natuurlijk :)

Het beste antwoord

Ja, wat mensen heel vaak vergeten en ook niet erg NL-eigen is, je kan OVERAL onderhandelen bij elke retail-winkel!

Of je er 150,- euro afkrijgt, lijkt mij niet waarschijnlijk, immers die grote winkel heeft wel een pand met verbruikskosten en personeel in dienst, dat is wat anders dan een "site".

Laat doorschemeren dat je in de toekomst ook daar je aankopen zal gaan doen, en dan moet er wel 75 euro van af kunnen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Vaak is er wel wat ruimte als je wat meer koopt, maar voor 1 product denk ik niet dat ze dat doen. Het kan wel, maar ik denk niet dat ze veel mee gaan geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor dat kan, het is minder gebruikelijk in Nederland af te dingen, maar zeker bij witgoed, meubels en babywinkels is dit vaak met succes, print je goedkopere versies uit, ga daarmee naar de winkel en vraag of ze iets aan de prijs kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Natuurlijk. € 150 is een hoop geld, ze kunnen je best tegemoet komen. In geld of wellicht in andere producten. Jij moet bepalen wat de service jou waard is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, je kan afdingen. Een overeenkomst is namelijk vormvrij. Het is niet erg Nederlands aangezien er in Nederland overal prijskaatjes aan zitten, maar het is het proberen zeker waard.

Ik zou mij niets aantrekken van die aardige medewerker want die is jou zo vergeten als ie jouw 150 euro in zijn/haar zak heeft. Je kunt dat geld beter besteden aan jouw baby.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar een baby dump winkel daar gaan ze altijd mee met de prijs is onze ervaring. Als ze het zelfde verkopen als wat er aangeboden word.