Waar kan ik het goedkoopst geboortekaarten laten maken?

Ongeveer 15 stuks voor zo goedkoop mogelijk

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ivana
11 jaar geleden
Waarom maak je ze niet zelf op je computer en print je ze zelf. Dat is het meest goedkoop en je kan het zo origineel maken als je zelf wilt. Inclusief de eerste foto van de baby.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies, gewoon een foto maken van de baby, uitprinten en huppekee. Dat is pas goedkoop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En hoe kom ik dan aan wat stevige karton voor de buitenkant??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kunt dit kopen in de hobby (je hebt ze in meerderekleuren en formaten) winkel daar kun je ze ook meteen op afdrukken dubbelvouwen en envelop erom en ze kunnen op de post

Antwoorden (1)

het leukste is om zelf te maken .maar als dat niet kan heb hier een link voor je maar ik doe er een bij zodat je kan zien dat het ook leuk is om te maken
http://www.geboortepost.nl/weblog/categorie/prijzen_geboortekaartjes/