Is mijn vriendin misschien zwanger?

Mijn vriendin en ik hebben seks gehad de condoom is stuk gegaan maar ik ben niet klaar gekomen in haar toen hebben we de morning afterpil gekocht want zelf slikt ze niet de pil alleen de morning after heeft ze pas vrijdag geslikt en het is dinsdag gebeurt vandaag heeft ze een klein beetje bloed verloren uit haar vagina en toen stopte het weer Wat te doen!?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pfff, onvoorstelbaar hoe vaak er hier condooms kapot gaan, vreemd....

Het beste antwoord

Of je vriendin zwanger is of niet, kan niemand vanaf hier zien, en bovendien is het dan nog maar de vraag of die ook doorzet.
De MORNING after-pill heet niet voor niks zo ; die moet je vrij snel slikken na een 'ongelukje'. Vier dagen kan (ik meen zelfs vijf) maar het IS krap.

Het enige dat jullie kunnen doen, is wachten tot ze weer ongesteld zou moeten worden, en dan een zwangerschapstest doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je wilt weten of je vriendin zwanger is moet je echt naar de huisarts, of minimaal een testje halen bij de drogisterij. Dit doe je pas een paar dagen nadat ze ongesteld zou moeten zijn. Jou beschrijving wil namelijk nog niet veel zeggen.
Waarom gebruik je geen leestekens?