Hoelang duurt het voor je innestelingsbloed kan krijgen na de eisprong?

Bv: mijn vriendin haar eisprong was op 26 maart. Dus wanneer kon ze innestelingsbloed gehad hebben van 31 maart tot 5 april. Klopt dit?

Toegevoegd na 18 minuten:
Ik schets het even want sommige hebben mijn vraag misbegrepen of het is mijn schuld dat het dubbelzinnig lijkt

Haar vorige menstruatie was van 13 maart tot 17/18 maart
Het ongelukje met de condoom was 21 maart (wel een MAP ingenomen binnen de 12 uur)
En nu heeft ze ook haar menstruatie vanaf 15 april, momenteel nog bezig.

Ik ga natuurlijk niet in haar broek gaan kijken maar ik ben wel nog enorm bang ondanks het groot aantal bloed dat ze verliest (dat zegt ze)

Ben ik nu paranoïde? Of kan dit echt nog innestelingsbloed zijn. Dit maakt me bang... Nog niet klaar om vader te worden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

dat lijkt meer op een menstruatie, dan op een innestelingsbloeding.
een innestelingsbloeding is vaak kortdurend en weinig.
onmogelijk is het natuurlijk niet.
als ze echt zwanger zou zijn, zou je nu een positieve zwangerschapstest moeten kunnen hebben!

Toegevoegd na 21 minuten:
na je toevoeging lijkt het me haast onmogelijk dat je vriendin zwanger zou zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Innestelingsbloedingen heeft niet iedereen dus het kan heel lang duren voor je bloed verliest na of tijdens zwangerschap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je op 26 maart een eisprong hebt gehad lijkt het me sterk 31 maart al ongesteld te zijn! Hier zit namelijk ong 2 weken tussen. Innestelingsbloed is van korte duur. Misschien is eisprong ongemerkt eerder geweest en is het een menstruatie