Is een morningafterpil nog effectief in de vruchtbare periode?

Ik en mijn vriendin hebben een ongelukje gehad met de condoom. Natuurlijk hebben we dit gemerkt en ben ik niet gekomen en weg getrokken. Na twaalf uur heeft ze een morning after pil genomen voor de zekerheid. Maar wat als ze die nacht net haar eiersprong had? Normaal had ze nog enkele dagen voor haar vruchtbare periode. Dit is stressen....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hoeft je niet druk te maken, de morning after pil, mits goed ingenomen- binnen de juiste tijd -zoals in de bijsluiter staat (en niet bijvoorbeeld weer uitspugen en overgeven) voorkomt zwangerschap- daar is is 'ie voor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Goed antwoord, maar zeg nooit nooit, weet ik uit ervaring!