Wat gebeurt er als een man een zwangerschapstest gebruikt?

Puur uit nieuwsgierigheid.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8.8K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Welja deed dit net voor de grap en heb 2 blauwe streepjes... Is er iets mis?

Het beste antwoord

Dan is hij 12 euro armer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Dan zal hij niet en nooit niet aangeven dat die man zwanger is en als dat wel zo is dan is het wereldnieuws...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal niks. In zijn urine zal namelijk nooit het hormoon HCG (humaan chorion gonadotropine) aangetroffen worden dat een van de eerste meetbare tekenen van bevruchting en dus (meestal) zwangerschap is. Ik zou zeggen, probeer het eens uit. Maar het lijkt me wel een beetje zonde van je geld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan kan hij de kosten niet aftrekken..........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan kan hij wachten totdat hij een ons weegt maar hij zal nooit een positieve uitslag krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kans dat jij ook rijker wordt dan Bill gates is vele malen groter, dan dat die test positief zal uitvallen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste zwangerschapstesten zijn gebaseerd op een staafje waarop je plast of in de urine houdt. In het staafje zit een stof die van kleur verandert als er HCG in de urine zit (zoals Marleen terecht opmerkt).

Het HCG is één van de eerst meetbare hormonen die gemaakt worden tijdens de zwangerschap. Ook in kleine concentraties (vroeg in de zwangerschap) is het hormoon via de meeste testen aan te tonen, maar de test is dan nog onbetrouwbaar.

Dit HCG hormoon is nooit bij mannen aanwezig,dus als de man op zo'n staafje plast verkleurt het staafje niet.

Toegevoegd na 1 minuut:
bron afbeelding, zie link

Toegevoegd na 5 minuten:
Natuurlijk heb je ook testen (met een knipoog) die bepalen of je zelf de vader bent:

http://www.myvideo.be/watch/3456341
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan geeft de zwangerschapstest een negatieve uitslag aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen moer nul komma nul.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De test zal dan aangeven dat hij niet zwanger is omdat hij geen zwangerschapshormonen in zijn urine heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat wordt lachen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niks en anders zou ik zeggen ga het eens uit proberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het positief bij de man is, kan het wijzen op teelbalkanker. Dus ookal is de 2e streep lichtjes zichtbaar, maak een afspraak bij de dokter.

Een man uit Amerika deed het uit de grap in 2012 en die had een kleine tumor bij zijn rechter teelbal en was er optijd bij.