Zwanger worden? Benen omhoog?

Helpt het echt als je je benen omhoog doet, zodat het zaad beter z'n weg kan gaan, zegmaar ;)
mensen zeggen dat dit helpt om zwanger te worden?
is dat echt waar of het is het een fabeltje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat dit eerder bij Biologie hoort.
Amadea
12 jaar geleden
De film Antonia maakt daar leuk gebruik van. Je kunt het natuurlijk proberen, als het niet baat schaadt het toch niet. Maar of het echt werkt?

Antwoorden (4)

Sommige vrouwen worden zwanger terwijl ze gewoon nog de pil slikken, andere proberen het al maanden of jaren en schakelen zelfs de dokter in. ‘Kinderen neem je niet, kinderen krijg je’, zei mijn oma altijd. Of we überhaupt zwanger kunnen worden is namelijk iets waar we geen zeggenschap over hebben. Gelukkig zijn er, voordat je een dokter inschakelt, ook wat huis-, tuin- en keukenmiddeltjes die je kunt uitproberen om snel zwanger te worden

zie bron

Toegevoegd na 2 minuten:
De missionarispositie (het traditionele standje waarbij de vrouw op haar rug ligt en de man op haar) is het meest geschikte standje om snel zwanger te worden.

zelfde bron
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal mee eens!
Het kan helpen, als je na de seks een tijdje zo blijft liggen, of met de benen naar je borst getrokken, dan kan het sperma beter de juiste weg vinden.
Als je bijvoorbeeld gelijk opstaat, loopt het meeste gelijk weer weg.

Het vrouwelijk orgasme heeft trouwens ook een positieve invloed als je zwanger wilt worden.
Door de samentrekkingen van de baarmoeder gaat het sperma makkelijker naar binnen.
12 jaar geleden
Nee, dit helpt niet en is echt een fabeltje. Het zaad vindt ook zijn weg als je gaat springen, koprollen, etc. Het blijft zelfs nog een aantal dagen leven in jouw lichaam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker na de sex een kussen onder je billen en dan visualiseren hoe de zaadjes hun weg vinden.
Gewoon doen. Ik heb na zulke acties twee mooie kinderen gekregen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach ja, baat het niet dan schaadt het ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad momopoyolo