Ik dacht dat ik zwanger was, dus ik kocht 2 verschillende zwangersschapstests, maar ze zeggen allebei iets anders, wat nu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (5)

Nog een keer 2 zwangerschapstesten kopen. Zeggen ze weer allebei iets anders, dan zou ik naar de huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou direct naar de huisarts gaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elke test is verschillend. De een is gevoeliger dan de ander. Er is ook een kans dat je een "defecte" test hebt gedaan. (had mijn schoonzus een keer). Bij de trekpleister of kruidvat heb je er 2 voor 5 euro en deze zijn heel gevoelig. Dus gewoon nog een testje doen en wanneer je nog niet overtijd bent even een paar dagen wachten. Als je nu nog positief test dan kan je ervan uit gaand at je zwanger bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet ervan uit gaan dat je zwangerschapshormonen in je lichaam hebt, want een test kan nooit aangeven dat je zwangerschapshormonen in je urine hebt als dat niet zo is. Andersom gebeurd nog wel eens, maar dat heeft met de gevoeligheid van de test te maken, de een is gevoeliger dan de andere.
Dat je het hormoon in je lichaam hebt zegt trouwens nog niks over een Gezonde zwangerschap. Soms heb je in een heel pril stadium een vruchtje bij je dat wel zorgt voor een positieve test, maar niet levensvatbaar is.
Je zou een dag of 3 kunnen wachten en dan nogmaals een testje doen, zeker als je nu nog maar net 1 dag over tijd bent kan een test idd nogal eens wisselend zijn, zeker als het van andere merken zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
koop een cleurblue, werkt altijd :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt Clearblue?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij kleurt wel blue
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goede reclame van clearblue...mensen denken blijkbaar dat hun test beter is..is niet zo natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onzin. Minnetje.