Tot hoeveel weken in haar zwangerschap mag een stewardess nog werken (vliegen)?

Begint het verlof eerder of niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Je mag nog verder vliegen tot 3 maanden. Maar, het beste stop je direct met vliegen van zodra je weet dat je zwanger bent, is beter voor jou en de gezondheid van je baby: een goede start voor een nieuw leven. Niet voor niets heb je er recht op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Tot 2/3e mag je vliegen als je zanger bent. Een half jaar dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, klopt, iPhone hè :p. Lastig typen soms.
Een stewardess heeft verlof zodra ze zwanger is.