Dit is wel mogelijk. De kans dat dit gebeurt is echter wel heel erg klein. Gemiddeld ovuleer je pas rond de 14e dag van je cyclus.

Maar iedere vrouw en ieder lichaam is anders. Dus ja, het kan. Om zeker van je zaak te zijn kun je een ovulatietest kopen of elke ochtend je temperatuur opmeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het kan wel. Het zou heel uitzonderlijk zijn, maar het kan wel. De menstruatiecyclus als geheel is dan ook korter.

Je kunt het achterhalen met ovulatietesten of (goedkoper) door elke ochtend voor het opstaan je temperatuur op te meten. Als je je eisprong hebt, is je temperatuur ongeveer een halve graad hoger dan ervoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zeker mijn eisprong is altijd op dag 8/9....