Omdat de genen gewoonweg niet op elkaar aansluiten..

Wat dan wordt je hond niet zwanger?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een hond heeft 78 chromosomen en een mens maar 46. Dit kruisen zou nooit goed komen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou het niet geloven en gewoon de proef op de som nemen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
anders krijg je een mond of een hens en dat wil je natuurlijk niet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zou je gebeten willen worden door je kinderen als je zegt dat ze moeten ophouden tegen je been te plassen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat God mensen en dieren heeft geschapen, elk naar hun "aard". D.w.z. alle mensen(rassen) hebben ten diepste dezelfde aard.
Er zijn ook groepen dieren met ongeveer gelijke aard, zoals hond, wolf etc.
Deze verschillende groepen hebben dus ook dermate van elkaar verschillende DNA kenmerken dat nog wel de ontwerper te herkennen is, maar het ontwerp toch sterk afwijkt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deze vraag is onnauwkeurig.

- Het DNA van de mens komt voor een deel overeen met het DNA van de hond.
- Onderzoeken met het ruilen van genetisch materiaal tussen verschillende (dier- en plant-)soorten hebben meermaals aangetoond dat dit in principe mogelijk is. Zo zijn er bijvoorbeeld menselijke oren aan een rat gegroeid, of zijn er in laboratoria lichtgevende muizen gemaakt met behulp van het DNA van lichtgevende vissen.