hoe merk je al vroeg dat je zwanger bent?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Je was toch aan de pil?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar, eergister was ik nog ongesteld en niet met condoom dus dan word ik heel onzeker over de zaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij de pil volgens voorschrift slikt, heb je niet veel te vrezen.

Antwoorden (2)

Wat is voor jou vroeg? Voor de eerstvolgende menstruatie? Vaak weet je zelf wel of het veilig is gebeurd of niet. Symptonen kunnen zijn: veel plassen, misselijk, hoofdpijn, etc. Als het goed is komt de menstruatie 2 weken na de mogelijke bevruchting. Als deze uitblijft, is de kans dus aannemelijk dat je zwanger bent.

Toegevoegd na 39 seconden:
Vanaf dat moment is het ook mogelijk om een zwangerschapstest te doen, voor die tijd nog niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel de clear blue digital kan een week voordat je ongesteld moet word aangeven dat je zwanger bent
je kunt al heel snel,op de dag dat je je menstruatie verwacht,een zwangerschapstest doen.