Kun je een orgasme krijgen terwijl je bevalt??

ik heb het van een vriend gehoord maar ik weet het niet zeker!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.6K

Antwoorden (11)

Nou nee...
bevallen valt niet echt onder orgasme...
het is wel ten gevolge van....:))....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NEEEEEEEEEEE!!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ECHT NIET, alleen een man kan zoiets bedenken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom al die minetjes???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vrouw hoeft geen orgasme te krijgen om te zwanger te worden. Van daar misschien de -tjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Flashbang, jij begrijpt me :)) !!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plus! + niks mis met het antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
....moet bijna gaan corrigeren, maar dat kan niet.....Want het schijn wel mogelijk te zijn. Alleen moeten mannen dus niet denken, dat een vrouw daar van geniet. Het is een lichamelijke reactie op alles wat daar beneden gebeurt, en de vrouw in kwestie is op dat moment niet bezig met dat orgasme, of enig andere sexuele gedachtes...ze is in vreselijke pijn...das toch wel heel wat anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige vrouwen genieten er WEL van. Ik zwaai maar even. Minnetje, omdat het antwoord fout is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Genieten van een bevalling? Pindadop, ben jij een man?????
uh nee , je bent bezig om een kind ter wereld te brengen en dat is verre van maar dan ook heel veel verre van een orgasmatische ervaring , het kan wel zo zijn dat je evt wat onlasting verliest tijdens het persen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou dat zou bevallen nog een klein beetje leuk maken, maar nee dat gaat ben ik bang niet lukken. Tijdens de bevalling gebeurd er van alles in de schaamstreek, Het baringskanaal gaat open en als het kindje flink is ingedaald en het hoofdje blijft staan is de huid bij / rondom de vagina dusdanig onder spanning dat het min of meer gevoelloos word daar. Zeker tijdens een wee, want als een barende vrouw een knip krijgt tijdens dat moment van de bevalling voelen ze daar niks van ( uitzonderingen daar gelaten) Bovendien staat je hoofd er totaal niet naar en moet je om een orgasme te krijgen juist lekker ontspannen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat jouw vriend bedoelde dat een orgasme weeen op kan wekken als je hoogzwanger bent. Maar als je eenmaal weeen hebt en met bevallen bezig bent, dan heb je pijn en dat voelt toch heel anders dan een orgasme.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik meen daar jaren gelezen iets over gelezen te hebben dat dat idd mogelijk is. Een snelle blik op google levert de link hieronder op. De meningen zijn verdeeld, en persoonlijk kan ik me er niks bij voorstellen dat je een orgasme krijgt bij zoiets pijnlijks. Maar als er mensen zijn die dat ervaren hebben dan is het antwoord op je vraag 'ja, dat kan'. Of veel vrouwen dat ervaren is natuurlijk een tweede vraag...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goh, weer wat geleerd: orgastisch baren.
PLUS voor een nieuw inzicht en een goede link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb daar ook wel eens iets over gelezen!
Er wordt bij de antwoorden en reacties raar op gereageerd maar zo'n rare vraag is het dus niet.
Het schijnt dus wel eens voorgekomen te zijn.
Raar,maar waar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yes, weer wat geleerd inderdaad. Dikke +!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
WAT?! orgastisch baren?!?! maar wel een plus voor de info!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
...dan zou ik gaan voor "orgasmisch baren"... lol
Ah ik snap wat je bedoelt.
Het word gezegd dat de locatie van de " g-spot" ( achterkant clitoriaal systeem) daar is om een reden.
Het zou zo zijn dat druk ( door het kind) tijdens de bevalling, een natuurlijke pijnstilling zou creeren.
Het zou dus mogelijk zijn om een orgasme te krijgen door die druk. je zou dat niet als orgasme ervaren, maar als pijnverlichting.
Het schijnt ook
Zo te zijn dat sperma die tegen de baarmoeder mond komt tijdens het eerste uur van de weeen, de bevalling zou bespoedigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mocht het ooit zover komen zal ik deze eens onthouden en misschien wel testen :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je weeen hebt, heb je absoluut geen zin in sex!
Toen ik beviel, waren de weeen vreselijk, maar toen de persweeen kwamen, ervaarde ik dat als bevrijdend. Toen het grootste gedeelte eruit was, het hoofdje, zat ik bijna tegen een orgasme aan.
Maar omdat dat gevoel zo verwart, het hoort immers niet, je hebt tenslotte pijn omdat je bevalt, was ik teveel in m'n hoofd bezig om de orgasme er te laten zijn.

Maar ik geloof zeker wel dat het kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, dat kan. Maar heel waarschijnlijk dat het je gaat gebeuren is het niet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien dat je bedoelt dat de relaxte staat waarin een vrouw verkeerd na de bevalling hetzelfde lijkt? Maar orgasme niet hoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou ik toch het antwoord van "sala" nog maar eens lezen, en dan vooral die link http://www.seks-coach.nl/orgastisch-baren.html die ze er zo netjes bij plaatste. Wat is kennis delen toch leuk! Ik heb in ieder geval weer wat geleerd ;-)
JA!!

Negeer wat hierboven is gezegd van mensen die nee zeggen, want als je het niet hebt meegemaakt, kun je je er werkelijk geen voorstelling bij maken, maar het gebeurt echt. Vrouwen durven er niet over te praten als ze het meemaken, uit schaamte wellicht, maar het overkomt echt een goed deel van de vrouwen.

Hierover is een documentaire gemaakt, orgasmic birth. Dat is werkelijk een práchtig stukje film, dat ik elke aanstaande moeder zou aanraden. Het vertelt niet alleen openlijk over het orgasme dat veel vrouwen ervaren tijdens de bevalling, maar ook over hoe je de bevalling het beste kunt benaderen, om ontspannen en zonder (veel) pijn je kindje in de wereld te mogen verwelkomen. Echt een aanrader!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eindelijk!!! Een práchtig en correct antwoord ++++!!!
Ik heb het idd van een vriendin gehoord dat zij ook bijna een orgasme-spot die de sleutel vormt hiervoor. Zoals je in de andere antwoorden kunt lezen, is er een documentaire over, dus het kan.

Heel weinig mensen zullen het echter meemaken. Het blijft pijnlijk...