als ik borstvoeding geef en eet bloemkool, dan ruik ik dat aan de luiers van mijn dochter, ook met asperges heb ik dat.Welk eten heeft dat nog meer?

Zou de melk ook de geur afgeven, ik kolf namelijk nooit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (6)

Alles wat je eet wordt vertaald naar moedermelk.
Als je spinazie eet heeft je kindje ook groene poep, of bij bietjes rode poep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Knoflook geeft ook een apart smaakje. Knoflook kun je beter mijden voorlopig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eieren hebben dat ook, omdat ze rijk aan zwavel zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij baby's met gevoelig darmpjes moet je voorzichtig zijn met het eten van voeding die darmgassen veroorzaken zoals kool en uien. Alles wat jij eet komt in zekere zin terug in je borstvoeding. Daarom mag je ook geen alcohol of (bepaalde) medicijnen gebruiken wanneer je borstvoeding geeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uien, prei..een hele sterke geur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook de urine van jezelf ruikt heel anders na het eten van asperges.Nooit opgevallen? En inderdaad de koolsoorten, ui en prei.