Nee alleen mogelijk tijdens de ovulatie periode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de kans is heel klein, maar het kan toch.
Er zou toevallig een eisprong kunnen zijn tijdens je menstruatie. Daarom is de methode om alleen sex the hebben buiten je ovulatie om niet veilig.
Als reactie op het antwoord boven mij:
Je kan ook zwanger worden als je een paar dagen voor de ovulatie sex hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan dan zwanger raken, spermacellen blijven lang leven (ongeveer een week...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan. Alleen is het wel onwaarschijnlijk.
Lees hier: http://www.toddler.nl/article/Kun_je_zwanger_raken_tijdens_je_ongesteldheid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles is mogelijk. Soms reageert je lichaam op een manier die je niet verwacht. ALTIJD oppassen dat je niet zwanger wordt als je dat niet wilt. En niet op hopen of gokken dat het soms vrij veilig lijkt. Bij 1 op de zoveel gebeurt het wèl. En iemand is die 1....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige vrouwen hebben juist meer zin in seks als ze ongesteld zijn. Als dat voor jou ook geldt kun je gewoon je gang gaan. Als je de pil slikt ben je ook tijdens de menstruatie beschermd tegen zwanger worden. Slik je de pil niet, gebruik dan ook tijdens je menstruatie condooms. Want op elk moment tijdens je cyclus kun je zwanger worden, ook tijdens je menstruatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je KAN de hele maand door zwanger raken als je onbeschermd seks hebt.

Maar het is wel zo dat je op andere dagen meer kans maakt op bevruchting dan andere. Tijdens de ovulatie/eisprong (dat is 14dagen voor je menstruatie) dan ben je het aller vruchtbaarste.