Is het normaal dat tweede menstruatie uitblijft na innemen van morning after pil?

Even alle feiten op een rijtje:
4 feb: ongesteld geworden
17 feb: MAP genomen
22 feb: kort ongesteld geworden
31 mrt: Zwangerschapstest gedaan, was negatief
12 april: nog altijd niet ongesteld

Is het 'normaal' dat ik nu nog steeds niet ongesteld ben? ik ben nu dus al 3 week te laat.
Ik ben wel vaker wat later maar 3 week vind ik wel erg veel. En ook vind ik het erg raar aangezien ik op 22 feb maar 2 dagen ongesteld ben geweest terwijl het bij mij normaal echt minstens 5 dagen is.
De zwangerschapstest was negatief maar ik wordt er toch een beetje onzeker van. Daarom wil ik graag van jullie horen of dit normaal is!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar als ik daarvan zwanger zou zijn geworden zou dat moeten blijken uit de zwangerschapstest van 31 maart? Heb meer dan 3 week geen seks gehad voor 31 maart

Antwoorden (2)

Ik zou zelf niet te lang in onzekerheid willen zitten. Koop een zwangerschaptest, dan kun jij jezelf uit de onzekerheid halen van wel/niet zwanger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik sluit me hierbij aan.
de map is natuurlijk ook een hormonenbommetje, dus kan best zijn dat je daardoor wat ontregelt bent.
neem daar de stress ook nog eens bij.....
gewoon nog een zwangerschapstest doen zou ik zeggen!