mijn partner is gesteriliseerd..zijn er manieren om toch zwanger te worden zonder de sterilisatie ongedaan te maken??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
even bij de buurman langswippen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je een man of een vrouw.
Als je een man bent, is het dus een vraag in het algemeen.
Ben je een vrouw, wil je dan zelf zwanger worden?
En hoe oud ben je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beste momopoyolo.. ik ben een vrouw...
partener is in vorige relatie gesteriliseerd..
nu is het zo dat we beiden nog wel graag een kindje van ons samen willen..
idd de operatie heeft niet altijd het gewenste effect..vroeg me dus af of er andere manieren waren om toch zwanger te worden..
weet iemand iets over het melken van sperma???

Het beste antwoord

Ook als man kan je nog kidneren verwekken.
Men kan met een naald uit de bal zaad halen.
Wel pijnlijk begreep ik van mijn collega.
De sperma wordt dan door het ziekenhuis ingebracht bij de partner.

Als vrouw heb je geen eicellen meer die in de baarmoeder komen, maar verder is er niks weggehaald om zwanger te kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja hoor, een andere man inschakelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
XD dat wou ik ook zeggen +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanks but no thanks ik hou ontzettend van mijn partner..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tis maar voor ff joh....
(sorry!!!)
nee, dat is toch juist de bedoeling van de sterilisatie!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in principe wel ja..maar sterilisatie was voor mijn tijd..nu is de wens opnieuw een kindje wel weer aanwezig..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ongedaan laten maken dan maar.
je kunt ook naar de spermabank
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je een man of een vrouw.
Als je een man bent, is het dus een vraag in het algemeen.
Ben je een vrouw, wil je dan zelf zwanger worden?
En hoe oud ben je?

Ik bedoel:
Als jij een vrouw bent, kun je op allerlei manieren zwanger raken.
Niet van je partner, maar die wil dat waarschijnlijk ook niet.
Trouwens, al zou die wel een hersteloperatie willen, dat lukt bijna nooit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het minder dan 10 jaar geleden is dat de man gesteriliseerd werd is een hersteloperatie veelal succesvol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, operatie wel. Slechts 5 op 10 mannen zijn nadien in staat een kind te verwekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat vind ik nog best veel. Als de helft na een hersteloperatie weer gewoon kinderen kan verwekken zou ik dat niet "bijna nooit" willen noemen.
Je man kan jou, zonder hersteloperatie, niet meer zwanger maken, dat staat vast. Je zult dus, als een hersteloperatie ongewenst is, zwanger moeten worden van een ander. Dat kan via inseminatie van een bekende of van een donor. Uiteraard zou je man hier ook mee in moeten stemmen of je moet bereid zijn het kind zelfstandig op te voeden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoorde van een vriendain dat melken van sperma een oplossing kon zijn..weet jij er misschien iets over..en waar zou ik info daarover kunnen vinden??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de vasectomie meer dan vijf jaar voor de behandeling is uitgevoerd of als het herstel mislukt, bestaan er technieken om het sperma te verkrijgen uit de bijbal of testikels voor gebruik bij in-vitrofertilisatie (IVF) of ICSI.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gebeurt in een ziekenhuis.
Daarvoor moet je dus eerst naar je huisarts en die kan je doorverwijzen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg nooit nooit. Mijn oom verwekte een kind terwijl hij gesteriliseerd was. (dit is zeer uitzonderlijk hoor)
vreemdgaan