ziek of zwanger

hallo allemaal ,
wat voel ik me beroerd zeg.
ik heb woe mijn eisprong gehad (ovutest)
nu had ik gister ineens hele hevige steken in me baarmoeder die ongv 20 min aanhield en daarna als sneeuw voor de zon verdwenen .
nu voel ik me beroerd , me borsten doen pijn ben moe en wat misselijk.
ook heb ik een bloeding gehad vanaf do tm zondag (ook vreemd)
ook heb ik een temp van 37,7
iemand enig idee ? ben ik gewoon ziek of zwanger

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.8K
Kimath
13 jaar geleden
Ik zou dit aan de huisarts vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou rustig een paar dagen afwachten, het gaat over of het wordt erger. En dan nog kun je zwanger of ziek zijn, maar dan kun je het ook testen. Wij zijn geen waarzeggers hier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over het algemeen zijn mannen niet zwanger te krijgen.
Amadea
13 jaar geleden
Mannen hebben ook geen ovulatie, dus @Moolkeesje dat is een onzinreactie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@iamback,
we hebben de zo de 6e gemeenschap gehad en de 8e was mijn eisprong
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Amadea, mag ik het oneens met je zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@samson 1a ik stel hier gewoon ff mijn vraag voordat ik meteen naar de HA ren zo ben ik niet en als t een griepje zou zijn dan doen ze er niks aan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als je zwanger bent doen ze er ook niks aan, toch? Dus wacht even tot je kunt testen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je dat serieus afvraagt dan vraag je dat niet hier,aan mensen die je niet kunnen zien en die niet deskundig zijn!
Dan maak je zo snel mogelijk een afspraak met je huisarts .
Die kan je wel een antwoord geven op de vraag ziek of zwanger.
Maar dat snap je zelf ook wel!(?)

Antwoorden (7)

Op basis van de door jou verstrekte informatie kan ik niet zeggen dat je zwanger bent.

Je vermeldt immers niet of en wanneer er gemeenschap is geweest.

Als de andere optie ziek is, dan ben je ziek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt erop dat je zwanger zou kunnen zijn. Met griep of bij koorts is er immers niks met je borsten. Maar met een verandering in je lichaam vanwege zwangerschap, merk je het wel aan je borsten. Hou er rekening mee totdat het tegendeel bewezen is. Geen alcohol, niet roken. De tijd zal het leren :).

Rustig aan vandaag. Dan knap je langzaam weer wat op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn in ons land heel wat huisartsen,
Zoek er een op!
Mondeling consult en gerichte vragen zullen je beter op het gemak stellen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niemand kan je vertellen of je ziek of zwanger bent simpelweg omdat we het niet weten en kunnen weten.

we kunnen gissen, maar hier heb je niets aan.

wil je echt zekerheid doe dan een testje of bezoek je huisarts
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
GISsen is ook nog best een vak apart...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:O)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas, ze zal gewoon moeten wachten. Vijf dagen na de ovulatie kan noch een thuistest, noch bloedonderzoek bij de huisarts een zwangerschap aantonen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yep, de enige manier om het met zekerheid te weten te komen of ze zwanger is of ziek (is geweest)
Zo wie zo niet zwanger. Zo snel gaat dat niet!
Waarschijnlijk gewoon last van je eiersprong gehad. Heel normaal.
Vertrouw je het niet (luister altijd na je lichaam) ff de dokter bellen. Zijn ze voor en betaal je ook genoeg voor!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, je bent gewoon ziek.

Dat wil niet zeggen dat je niet zwanger bent, maar je symptomen - zo weinig dagen na de ovulatie - komen daar in ieder geval niet door. Zelfs die vreemde bloeding niet, dat was namelijk véél te snel voor innesteling. Het kan wel een ovulatiebloeding geweest zijn; komt af en toe wel eens voor, heeft geen invloed op je kansen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zou gewoon een test halen dan weet je het zeker, het klinkt wel naar zwangerschap, behalve die steken. Als die hevig waren duid dat meestal niet echt op wat goed. Hou dat in de gaten en ga ermee naar de huisarts als je er daar meer van krijgt. je zegt een bloeding, was dat niet gewoon een menstruatie? Ik heb zelf nooit een miskraam gehad maar klinkt niet best. Maar goed ik kan je niet zeggen of je zwanger bent of niet, niet met zekerheid., dus koop een test zou ik zeggen, dan weet je het zeker... Houden de klachten aan bespreek het dan met je huisarts, die heeft ervoor geleerd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is net zo min een teken van miskraam als een teken van zwangerschap. Als er nog niets ingenesteld is vált er namelijk niets te miskramen.