als je een ijsklontje kan bemachtigen,dan laat je het vallen en zegt: "zo, het ijs is gebroken,wil je wat drinken?"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als iemand deze zin in mijn vrijgezellentijd had gebruikt, was ik heel hard gaan lachen en was het ijs inderdaad gebroken, ondanks dat ie heel flauw is... +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, een leuke +

Andere antwoorden (14)

Hoi, Ik ben ..., hoe heet jij?

[overigens heb ik ergens een keer een verslag gelezen dat 'Hoi, je ziet er leuk uit. Heb je zin om met me mee naa rhuis te gaan, in meer dan10 % van de gevallen een positief antwoord op zou leveren, als een man dit vraagt aan een single vrouw]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je zo leuk als je er uit ziet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zullen we elkaar wat beter leren kennen en een beetje met elkaar praten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ehhh, uhh, nnrr...

ik ben verlegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen mevrouw?
13 jaar geleden
Mij werd een keer gevraagd of ik goed taarten kon bakken. Moet zeggen dat ik met die jongen toch wel de hele avond heb staan praten toen, en erg gelachen. Wat denk ik het belangrijkst is is dat je bij jezelf blijft zodat het niet geforceerd overkomt. Humor is bij mij altijd een plus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen!
Openingszinnen zijn altijd cliché, nep en zoooo passé!!
Wees gewoon jezelf.. Geloof me.. Elk meisje kent alle openingszinnen, omdat ze ze namelijk al 6.000 x heeft gehoord..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Just be you!!

Yourself!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is geen perfecte openingszin de beste is hey

en zeg gewoon straight wat je wilt zonder goedkeuring en afhangen van deze persoon en dus een bepaalde reactie zoekt.
Meeste mensen proberen als ze iemand te versieren altijd iets te zeggen om een bepaalde reactie te zoeken maar de key is om gewoon er mee te gaan praten om jezelf mee te plezieren wat ik hier mee bedoel is dat je een tof gesprek hebt waar je jezelf ook amuseerd

kortom zeg gewoon hey ik ben je naam en ik wou je beter leren kennen.
Hier zoek je geen reactie je zegt gewoon wat je wilt.

Probeer tijdens het gesprek interesse te tonen over wie hij /zij is stel geen vragen om reacties te creeeren of om het gesprek op gang te krijgen ga na wat haar zijn passies zijn of wat hij graag doet en als hij geantwoord heeft vraag daar waarom? En hoe?
Zo creeer je passie maakt niet uit welk geslacht

ik vind het altijd tof als een meisje zelf enthousiast over haar passies praat en ik over de meine
En meisjes denken zeker ook zo en denk ik nog meer

DUs kortom zeg wat je wil en probeer geen reacties te krijgen je kan alleen maar teleurgesteld worden Probeer je zelf te amuseren zonder in te zitten wat zij hij ervan denkt.

Dit vergt enige moeite maar je kan al beginnen met enthousiaster te zijn en dus gewoon overal waar je bent een praatje met iemand ook al vinden sommige mensen het raar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jij hebt een opening en ik heb zin (haha, die gaat ook al even mee)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk niet dat een meisje dat graag als 1e zin wilt horen, haha. Die - is niet van mij trouwens.
Gewoon, simpel weg, hallo / hoi!
Verder kun je vanzelf een gesprek beginnen.
maar het is wel afhankelijk van de plek waar je bent.

Bijv. op station / in de trein als er nog een plek naast haar vrij is, kun je daar wel zitten en dan vragen: ''is deze plaats vrij?'' als ze ja antwoord, ga maar zitten! En dan kun je vragen waar ze heen moet e.d en het zou handig zijn je email adres na een tijdje achter te laten!

Op school?
Bijv. in de pauze, weer gewoon hetzelfde principe als in de trein alleen dan vragen zoals ''Zit je al lang op deze school?'' ( niet vragen als ze al gewoon sinds het 1e daar zit.) of tot hoeveelste heb je vandaag? ''Interesse tonen''.
Of als er die week een gala o.i.d is kun je vragen ''Ga je ook naar het gala?'' en als ze gaat kun je vragen '' Heb je al een date of iemand die met je mee gaat?''

Ik denk dat je het principe nu wel snapt.

Maar als je iemand gewoon op straat tegen komt... denk ik niet dat je veel kans hebt aangezien ze:
Of misschien al bezet is,
en je hebt geen goede aanknopingspunten voor een gesprek, tenzij er iets te doen is in de stad.

Op een feest gaat zoiets weer stukje makkelijker :)

Groetjes
En succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Verder kun je uit kleding soms wel opmaken waar ze van houd..

Bijvoorbeeld hiphop / rap scene e.d gewoon als openingszin, ''ee man'' fzo.. of iets dergelijks.
Maar uiteindelijk komt er vanzelf wel een gesprekje voort als ze beetje interesse heeft:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hééél goed beantwoord,Thegame!
Vétte plus,hoor.
Groeten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thx man:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Da's inderdaad een goed antwoord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt:)
Voor je begint met iemand aan te spreken zou ik eerst eens oogcontact proberen te maken, dat zegt vaak ook al veel.
Als je ziet dat die persoon terug oogcontact maakt dan zou ik gewoon na hem/haar toe gaan en zeggen (het klinkt vast afgezaagd) 'Hey, alles goed? Ik ben....'.
En als je reactie terug krijgt dan gaat de rest van zelf...

Je kan het het beste gewoon simpel houden, want ik heb al wat openingszinnen gehoord in me leven nou dan valt je niks meer bij in.... Best vervelend ook....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wil jij mijn toekomstige ex zijn??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb heel wat openingszinnen op me afgevuurd gehad, maar als ik een rode draad mag noemen, dan is dat absoluut HUMOR. Goeie humor werkt als een trein. Als een meisje (of jongen) oprecht om je moet lachen, dan kun je verder een leuk gesprek ingaan.
(Maar niet zoiets onnozels als:"Is jouw vader een dief? Want volgens mij heeft hij alle sterren gejat en in jouw ogen geplaatst...")

Zeer grote afknapper en NOOIT doen: obscene opmerkingen, gore praat, je weet wel.

En wat 'thegame' zegt is ook een top antwoord: gewoon relaxed inhaken op wat voor handen is... waar jullie zijn, wat jullie doen, etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor je verwijzing naar een deel van mijn antwoord..
Ook voor jou natuurlijk een + :)