Leuk cadeau voor een man van 56.

Mijn vader: wat hij nog niet heeft koopt hij zelf en de rest hoeft hij niet te hebben. Ik vind hem wel helemaal geweldig en zou hem graag een plezier doen met een leuk cadeau. Dit keer eens niet een stropdas, een grote bak drop, een boek, een cadeaubon...
Hij rijdt motor, klust aan auto's, is altijd bezig, mag voor z'n gezondheid niet teveel snoepen, heeft geen tijd om te lezen en houdt van gadgets - maar koopt deze meestal zelf.
Heeft er iemand een leuk idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

"Na de binary watches hebben we de laatste toevoeging van deze serie: de binary wall clock. Deze klok is een ware designersklok voor aan de muur of op je bureau. Ben je hem even kwijt? Het idee is eingelijk heel simpel: tel gewoon de lampjes bij elkaar op! Het eerste lampje in een kolom telt als 1, het tweede lampje is 2, het derde lampje is 4 en het vierde lampje 8. Het is vrij makkelijk na een aantal keer proberen.... Prijs €79,90 "

"USB sticks zien er altijd zo erg hi-tech uit. Deze usb stick echter niet, deze is namelijk gemaakt van een tak. De sticks worden handmatig uitgezocht in het bos en daarna professioneel handmatig omgevormd tot een unieke USB-stick.
Prijs €44,95 (voor de 256 MB uitvoering) "

"Met deze electronische variant gaat alles veel makkelijker (nou ja, makkelijker... het invullen wel ja, maar de puzzel zelf blijft moeilijk). Er zitten meer dan 100.000 verschillende puzzels in voorgeprogrammeerd in 3 verschillende moeilijkheidsniveau's. Prijs €19,95 "

En omdat jouw vader ook van motors houdt:
"Diverse modellen gemaakt van boutjes en moeren, wat veel mannen zal aanspreken! Prijzen vanaf €15,- (motorrijder €67,-) Nu rechtstreeks (en voordelig) te bestellen bij kadotips-voor-mannen."

Of wat dacht je van een t-shirt, een origineel sierraad, of iets grappigs? Kijk even bij de bron!

Alvast een gelukkige verjaardag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (21)

Een abonnement op een motortijdschrift. Desnoods een uit Duitsland of Amerika, als je daar aan kunt komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Valt meestal goed in de smaak, ja. +
geld dan heeft hij de keus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beslaat zijn vizier ook zo snel?
koop dan een filter die je hier tegenaan plakt en hij kan lekker relax motor rijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de motor, tanktas, alarm, schijfremslot, oordopjes, zonvisier op helm, pinlock helm (anti beslaan), kettingspray.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Trakteer hem op een te gekke avond uit met jou!
Verzin een mooie avond (lekker uit eten, bioscoopje naar zijn smaak en daarna de kroeg in) en maak daar zelf een leuke 'cadeaubon' van.
En het mooiste dat je hem dan die avond zelf geeft is: quality time met z'n kind.
Wie weet zul je op die avond praten en lachen met z'n tweetjes zoals je in jaren niet gedaan hebt met je vader!
Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dagje naar het circuit van Zandvoort: een race gaan kijken óf zelf het circuit op met de motor. Zie link voor meer info:
http://www.motorsportlifestyle.nl/

Misschien wel erg prijzig, dat weet ik verder niet.

Toegevoegd na 16 minuten:
De info staat onder de knop 'circuit rijden', links boven op de pagina.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ja, da's een goeie Lavender. +
Extra veel liefde!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat vooral.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was vergeten erbij te zetten: +!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gracias!
Geef hem een dvd van Top Gear.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geef hem een motor die je met de hand kan besturen klinkt gek maar grappig is het zeker wel en maak op de motor een kaart met daarin een etentje naar eigen keuze!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn dochter vroeg me vorig jaar (ervaringsdeskundige, want toen vlak voor mijn 56e) wat ik wilde hebben voor mijn verjaardag. Ik weet ook nooit iets en ze studeer nog, dus ze heeft niet zo'n groot budget. Ik was toen nogal bezig met Linux op mijn computertjes dus ik vroeg iets in de sfeer van een tijdschrift daarover. Deed ze ook in de vorm van een (engelstalig) magazine met een installatieverhaal inclusief DVD over Ubuntu. Dat was dus helemaal raak! Evenals de special over Man Bijt Hond, die ze er spontaan aan toevoegde. Die tip over een motormagazine vind ik dus zo gek nog niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat hij ook veel aan auto's klust , zal hij vast nog wel een specifiek stuk gereedschap of een handig hulpmiddel kunnen gebruiken . Probeer te achterhalen wat dit zou kunnen zijn .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een leuke foto van jou! zijn ouders gek op:) of misschien een leuk reisje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op www.pluimen.nl kun je een hoop kanten op..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe hem de cd of de cd & dvd cadeau van "The Shadows Reunited"

Doe hem ook eens de groeten van mij!!

http://www.youtube.com/watch?v=-8qJeE_OpIk

Toegevoegd na 3 minuten:
Deze moet je hem ook beslist eens laten horen:

http://www.youtube.com/watch?v=CR6H9kz1Qrk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem hem mee uit eten,vaak is kadootje tijdelijk ,maar leuk avondje pak je hem nooit meer af,dat blijft bijzondere herinnering
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geef hem een avondje uit in een kareoke bar vindt hij prachtig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op www.liefsvanjoost.nl daar vind je hele originele "mannencadeaus"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop hem een schaalmodel van zijn eigen motor.
Een abonnement op een tijdschrift over motoren past daar misschien goed bij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je eens iets heel anders wilt geven en heel gezond, zou je hem een hot stone of shiatsu massage cadeau kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een persoonlijk briefje van jou waarom je hem waardeert en blij bent dat hij je vader is (is ook zeer leerzaam om eens zelf op een rijtje te zetten, ga je iemand veel meer door waarderen)
13 jaar geleden
hoi, ik ben eens een dag op stap gegaan om overal een bon te vragen.. die bons heb ik één voor één in een briefomslag gedaan en dan genummerd.
daarbij heb ik een wandelzoektochtje samengesteld waarbij degene waaraan ik het geschenk gaf telkens op een bepaalde plaats een omslag mocht open doen. Het waren allemaal kleine dingen : een kopje koffie, een sleutelhanger, een gezond stukje taart zonder suiker, een stukje zeep....
hij praat er nu nog over.
Motorfreaks houden inderdaad van het schaalmodel van hun motor (zoals je in een ander antwoord kon lezen) en dat heb je in verschillende prijsklassen maar je kan ook stiekem een foto nemen van je pa op de motor (of in een andere actie waar hij tuk op is, bv. bezig met een auto) en dat laten uitvergroten en in een kader steken, eventueel een zelfgemaakte (ideetjes zijn te vinden op internet).
wat ook altijd leuk is, is een ontbijt brengen aan bed....maar dan moet je uiteraard ook zijn partner betrekken bij het idee.
als ik al die andere leuke ideetjes lees die je al te lezen gekregen hebt wordt het vast een onvergetelijke verjaardag voor je vader!